مرکز پخش خرما ربی بم ارزان

خرما ربی بم از جمله خرماهای پر طرفدار در بازار می باشد که دارای خواص و مزایای فراوانی است. این محصول به طور کلی از جمله انواع خرمای نیمه خشک به حساب آمده از این رو ماندگاری بالایی دارد که علاوه بر شهر بم در نواحی وسیعی از سیستان و بلوچستان نیز پرورش داده می‌ شود. در مرکز پخش این خرما از آنجایی که محصول به صورت بی‌ واسطه ارائه می‌ شود، طبیعتا خریداران می‌ توانند مرغوب ترین خرما را با قیمت ارزان تهیه کنند.

مرکز پخش خرما ربی بم ارزان

درباره شکل ظاهری خرما ربی بم

درباره شکل ظاهری خرما ربی بم خرما جزو آن دسته از میوه های مغذی و بسیار پرفایده بوده که در کشور ایران در انواع مختلف تولید می شود.
همانطور که میدانید شهرهای جنوبی کشور از جمله مهمترین شهرهای تولیدکننده این محصول هستند که در این بین شهر بم با آب و هوای گرم و مناسبی که برای رشد خرما دارد، یکی از تولیدکنندگان بزرگ این محصول می باشد.

در این بین باید بدانید خرمای ربی بم از جمله محصولات این شهر می باشد که علاوه بر بازار داخلی در بازار خارجی نیز از طرفداران زیادی برخوردار بوده زیرا به دلیل ماندگاری بالا به راحتی می‌ توان آن را صادر نمود.

در خصوص شکل ظاهری خرما روی باید بدانید این محصول معمولاً به رنگ قهوه ای تیره متمایل به سیاه می باشد و رطب آن نیز کمی سبز رنگ بوده و خارک آن به رنگ قرمز موجود است.

این خرما پوستی نازک و روشن تر از خرمای مضافتی داشته  و همچنین شیره زیادی دارد و از طرفی رطوبت آن نیز بالا می باشد. از دیگر ویژگی های ان می توان به هسته های کوچک این نوع خرما اشاره کرد. این خرمای زودرس پوست چروکیده داشته و قد آن کاملاً کشیده می باشد که این موارد جزو مهمترین مشخصه های ظاهری محصول به شمار می رود.

قیمت عمده خرما ربی بم صادراتی

قیمت عمده خرما ربی بم صادراتی همانطور که گفته شد خرمای ربی جزو مهمترین محصولات صادراتی بوده که علاوه بر ماندگاری بالا به دلیل طعم فوق العاده خوبی که دارد در خارج از کشور نیز محبوبیت زیادی به دست آورده است.
در خصوص قیمت خرما ربی صادراتی باید بدانید طبیعتا از آنجایی که خرمای صادراتی از مرغوب ترین نوع محصول انتخاب شده و در بسته بندی های بسیار شیک قرار می گیرد قیمت بیشتری نسبت به دیگر محصولات بازار خواهد داشت. اما توجه داشته باشید قیمت عمده این محصول برای خریداران که به صورت مستقیم اقدام به سفارش این خرما می کنند مقرون به صرفه می باشد.

برای خریداران عمده این محصول در بسته بندی هایی با حجم بالا قرار گرفته که این امر مهمترین دلیل مناسب بودن قیمت خرما ربی می باشد.