مرکز پخش خرما پیارم جهرم اصل

مرکز پخش خرما پیارم جهرم آماده عرضه این خرما در بسته بندی های کاملا بهداشتی و در وزن های مختلف به تمام نقاط کشور با قیمتی فوق العاده و استثنایی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید. امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی این محصول نیز امکان پذیر می باشد.

مرکز پخش خرما پیارم جهرم اصل

انواع بسته بندی خرما پیارم جهرم

انواع بسته بندی خرما پیارم جهرم خرما پیارم یکی از خرما های بسیار پر طرفدار و خوش طعم می باشد که در انواع بسته بندی آماده عرضه می باشد. درخت این نوع خرمای بسیار خوش طعم و مرغوب در جهرم رشد می کند و فصل برداشت آن در اواخر تابستان می باشد.

خرما دارای خواص بسیار فراوانی برای سلامتی می باشد و که به چند مورد از خواص شگفت انگیز خرما پیارم جهرم اشاره می کنیم.

خواص بی نظیر خرما پیارم جهرم:

خرما پیارم حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می باشد که مانع از تجمع مواد آسیب زا و مضر در بدن شده و بنابراین از انواع سرطان ها پیشگیری می کند.

خرما همچنین حاوی آهن زیادی می باشد که باعث ساخت هموگلوبین و گلبول قرمز و درمان کم خونی به خصوص در خانم های باردار می گردد.

خرما یک انرژی زای بسیار خوب محسوب می شود و می توانید به عنوان صبحانه و یا یک میان وعده ی سالم از آن بهره ببرید. خرما به خصوص برای کودکان در حال رشد که نیاز به ویتامین ها و مواد معدنی فراوان دارند یک غذای بسیار کامل محسوب می شود.

خرما پیارم حاوی مقادیر زیادی کلسیم می باشد که برای استحکام استخوان و دندان بسیار موثر می باشد. خوردن روزانه چند عدد خرما سبب پیشگیری از پوکی استخوان زود رس به خصوص در خانم ها می گردد.

بسته بندی این نوع خرما بسیار مهم می باشد زیرا اگر بر روی هم و به صورت فشرده قرار بگیرند له و خراب می گردند بنابراین چینش اصولی و درست این نوع خرما در جعبه های بسته بندی حائز اهمیت می باشد.

خرید خرما پیارم جهرم با قیمت فوق العاده

خرید خرما پیارم جهرم با قیمت فوق العاده خرما پیارم جهرم علاوه بر فروش داخلی دارای صادرات گسترده به کشور های همسایه می باشد و به دلیل طعم فوق العاده و ظاهر زیبا و خواص بی نظیر آن، یکی از تجارت های خوب کشورمان محسوب می شود. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

برای خرید خرما پیارم جهرم با قیمت فوق العاده به سایت ما مراجعه کنید و به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. قیمت خرما پیارم به صورت عمده از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد.