مرکز پخش مستقیم خرما شاهانی

مرکز پخش مستقیم خرما شاهانی درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی های ناب و درجه یک و همچنین ضمانت کیفیت محصول آماده عرضه مستقیم به دست شما می باشد. خرما شاهانی های درجه یک یکی از بهترین محصولات ایران است که فوق العاده خواص شگفت انگیزی دارد و هر کس آن را مصرف کرده باشد می داند بعد از مصرف آن چه لذت ها و شادابی هایی برای فرد مصرف کننده داشته است. خرما شاهانی ها یکی از خرما های درجه یک و فوق العاده ایرانی هستند که در استان فارس تولید می شود.

افراد بسیار زیادی هستند که به واسطه روزه داری به خصوص در ماه مبارک رمضان به دلیل روزه داری متوالی و ضعیف شدن بدن تمایل به مصرف شیرینی جات دارند و به هنگام افطار زولبیا و بامیه و همچنین خرما مصرف می کنند. اگر چه متخصصین مصرف شیرینی جات و زولبیا و بامیه را در هنگام افطار توصیه نمی کنند مگر با احتیاط و محافظه کاری، ولی افراد ناخوداگاه تمایل بسیاری در مصرف آن ها دارند!

ما به شما توصیه می کنیم بر خلاف زولبیا و بامیه مصرف خرما را در روتین روزانه تان قرار دهید بخصوص در ماه مبارک رمضان توصیه چون خرما میوه ای بسیار مقوی است که مواد معدنی بسیاری نیز  دارد

مواد معدنی موجود در حتی یک عدد خرما 

  • آهن
  • پتاسیم
  • روی
  • منگنز
  • و ویتامین هایی همچون B ،A و E دارد.

خرما از جمله میوه های بسیار شیرینی است که حتی مصرف محدود آن خصوصا خرما پیارم  برای بیماران دیابتی نیز مجاز شناخته شده است.

از جمله خواص خرما

خنثی کردن اسید اضافی معده .

با توجه به اینکه ترشح زیاد از حد اسید معده باعث ترش کردن و دل درد می شود، هنگام بروز چنین علائمی، ۲ الی ۳ عدد خرمای تازه را مصرف کنید تا با خیال راحت بتوانید سلامت خود را از نو باز یابید.