نرخ انواع خرما استعمران

نرخ انواع خرما استعمران درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی ها و عالی ترین کیفیت ها محصولی برداشت شده از خود استان خوزستان هم اکنون در برند ما اعلام شد. متقاضیان برند ما که سال های متوالی است با ما و شرکت ما در ارتباط اند به خوبی می دانند خدمات ویژه ی برند ما چگونه است و چه برنامه هایی تنها برای حفظ و  جلب رضایت آن ها داریم . خرما استعمران یکی از خوشمزه ترین خرما های ایرانی است که در در استان خوزستان تولید می شود. شرکت ما با سابقه بالای ده سال و نزدیک به دو دهه توانسته ایم یکی از معتبر ترین برند ها از نظر تطابق قطعی توضیحاتمان به علاوه اصل کیفیت محصول می باشد.

خرما استعمران یکی از عالی ترین خرما ها از نظر ارزش غذایی است به طوری که روزانه با مصرف سه الی گنج عدد خرما نیاز طبیعی روزانه بدنتان را به مواد معدنی همچون کلسیم ، آهن ، پتاسیم و یا انواع ویتامین ها تامین کنید.

توضیحات بیش تر در مورد خرمای سایر (خرمای استعمران)

این خرما یکی از شیرین ترین خرما های موجود و شناخته شده در دنیا می باشد چون میزان قند موجود در آن بالای ۷۵% می باشد. زمان برداشت خرمای استعمران کامل و رسیده حدودا اوایل شهریور تا اوایل مهر ماه می باشد. این خرما  جزو خرما های عمده در بخش صادرات می باشد که به اروپا صادرات زیادی دارد. نخلستان های  خرمای استعمران بخش عمده ای از استان خوزستان را شامل می شود. خرما استعمران جزو خرما های نیمه خشک است و خرما های نیمه خشک با رطوبت و نم کمتر از ۱۸% می باشد و همین امر باعث شده که شرایط نگه داری بهتر و طولانی تری نسبت به سایر خرما ها داشته باشد.
می توان خرمای سایر را به صورت طولانی (حدود  ۱۵ ماه) بدون هیچ گونه مشکلی در انبار های سرپوشیده و دمای محیط نگه داری کرد . این مدت زمان باعث تسهیل در صادرات خرمای استعمران گردیده است.