نرخ خرده خرما استعمران

نرخ خرده خرما استعمران هم اکنون تعیین شد .خرما استعمران(خرماسایر) یکی از خوشمزه ترین و شیرین ترین خرماها در جهان می باشد این خرما را می توان همراه با چای و انواع دمنوش ها میل کرد و طرفداران زیادی دارد محصول استان خوزستان است و ۷۰ درصد باغ ها و دشت های این استان را به خود اختصاص داده است جزو خرماهای نیمه خشک است و دارای رطوبت مطلوبی است . زمان برداشت این خرما از اوایل شهریور آغاز می شود و تا اوایل مهر ماه ادامه می یابد این خرما از آن دسته خرماهایی است که به اروپا صادر می شود.

خرما استعمران را می توان در دمای محیط و در انبارهای سرپوشیده تا ۱۵ ماه بدون هیچ گونه مشکل و خرابی نگهداری کرد حدود ۴۵ درصد خرماهای صادراتی ایران به خرما سایر تعلق دارد رنگ این خرما قهوه ای تیره و بعضی وقت ها نزدیک به سیاه و قرمز می باشد میزان چسبندگی هسته به گوشت آن بسیار پایین و ضعیف بوده به طوری که به محض خوردن آن به راحتی ازخرما جدا می شود. خرما استعمران در کشور اصلا مصرف نمی شود و فقط صرفا برای صادرات است و این صادرات به کشورهایی نظیر آمریکای شمالی،نیوزلند و کشورهای عربی می باشد بنابراین این خرما صرفه اقتصادی برای کشور دارد این خرما به شکل بسته بندی های عادی و معمولی به کشورهای دیگر صادر می شود و بیشترین بسته بندی آن کارتون های ۵ و ۱۰ گرمی می باشد که جنس این کارتون ها از لمینت است .

دلیل طرفداران زیاد این خرما بخاطر قند بالا و سلولز پایین آن است این خرما به شکل بیضی است. بنابراین با خرید این محصول از ما تجربه ای نو و طعمی متفاوت را به دست آورید و برند ما با تجارت آنلاین این خرما آماده خدمت به شما هستیم و آن را به سراسر ایران عرضه می نماییم.