نرخ خرما پیارم زرد با هسته امسال

خرما پیارم زرد از انواع خرماهایی است که در بین مردم جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است،برای اطلاع از نرخ خرما پیارم زرد با هسته امسال در ایران که در یکی از شهرستان های هرمزگان پرورش داده شده و کشت می شود، می توانید به سایت مربوط به آن مراجعه کرده و لیستی از نرخ روز بسته بندی های آن تهیه کنید.

نرخ خرما پیارم زرد با هسته امسال

انواع خرما پیارم زرد کدامند؟

انواع خرما پیارم زرد کدامند؟ خرما پیارم زرد از لحاظ مناطق کاشت انواع مختلفی دارد. قند موجود در این گونه از خرماها فروکتوز است که به راحتی در بدن تجزیه می شود به طوری که افراد دیابتی به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

این خرما با پاجوش کاشته شده و تکثیر می شود، این کار با وسیله ای مثل دیلم و با دقت زیاد انجام می شود، سپس در خاک نرم کاشته شده و آبیاری می شود.

این درخت نسبت به گروه های دیگر درختان خرما در مناطقی سردتر کاشت می شود و به همین دلیل است که برای رشد و ثمر به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

فصل به ثمر رسیدن خرما پیارم زرد در مناطق روستایی حاجی آباد اکثرا از اوایل اسفند آغاز می شود و تا اوایل بهار ادامه می یابد، ولی در قسمت شمال هرمزگان تا اواسط بهار ادامه می یابد.

خرما پیارم درجه یک، میوه ای است که اکثرا به صورت خشک شده به فروش می رسد و ماندگاری بیشتری دارد. انواع خرما پیارم طعمی شیرین و دلنشین دارد و مصرف آن برای همه افراد مناسب می باشد.

خرید خرما پیارم زرد درجه یک

خرید خرما پیارم زرد درجه یک هرمزگان از ارائه دهنده خرما پیارم درجه یک می باشد که با مرغوبترین کیفیت و قیمت مناسب و به صورت بسته بندی های مختلف و یا کارتونی و صندوقی حجم های بالاتر به فروش می رساند که هر مقداری که فروشنده بخواهید در طول سال انجام می شود.

مرجع فروش خرما پیارم زرد این محصول مغذی را برای خریداران ارائه می دهد که می توان خرید خرما پیارم را از فروشگاه های اینترنتی به صورت مستقیم و بدون نیاز به رفتن به فروشگاه های شهری و صرف وقت و هزینه انجام داد..

برای خرید خرما پیارم با بخش فروش سایت های مخصوص به خود تماس می گیرید و کالا را سفارش می دهید، فروشنده در کمترین زمان ممکن محصول را سالم به دست شما می رساند.

خرما پیارم زرد خوش رنگ و درشت بوده که طعم دلنشین و شیرینی دارد و از لحاظ صادراتی بیشتر به کشوری مثل عراق و چند کشور همسایه  دیگر نیز صادر می شود.

خرما پیارم حجم قابل توجهی از خرما صادراتی ایران به کشورهای منطقه را تامین می کند و بازار خوبی برای صادرکنندگان خود فراهم نموده است.