نرخ خرما کلوته صادراتی بسته بندی

نرخ خرما کلوته صادراتی با توجه به وضعیت بازار جهانی متغیر بوده که ما با توجه به نیاز های مشتریان داخلی و خارجی خود این محصول را با بالاترین کیفیت جمع آوری نموده و در بهترین نوع بسته بندی های مدرن و پیشرفته موجود در بازار، با قیمت مناسب، آماده عرضه نموده ایم.

نرخ خرما کلوته صادراتی بسته بندی

از خرما کلوته چه می دانید؟

از خرما کلوته چه می دانید؟ خرمای کلوته جزو یکی از خوشمزه ترین و پرفروش ترین خرماها در ایران است که در جیرفت کرمان کشت می شود.

این خرما از جمله خرما های درشت در ایران بوده که لحاظ شکل ظاهری تا حدودی شبیه خرمای مضافتی است.

این خرما در ابتدا قرمز رنگ بوده که با تغییر رنگ و در ماه شهریور قابل برداشت می شود.

در واقع این خرما با توجه به قیمت مناسب و طعم دلپذیر، از جمله مهم ترین محصولات تجاری و کشاورزی در بازار های داخلی و بین المللی محسوب می شود که سالانه درصد زیادی از درآمد ها به فروش آن اختصاص دارد.

از دیگر مزایای جالب این میوه، کیفیت مناسب آن بوده که سبب می شود فروش و عرضه آن در بسته بندی های استاندارد راحت باشد و خریدار و فروشنده نگرانی ای از بابت خراب شدن محصول نداشته باشند.

این خرما که بخش اعظمی از نخلستان های جیرفت را به خود اختصاص داده با نام های دیگری مانند کلیته یا کریته نیز شناخته می شود.

خرما کلوته جیرفت دارای نخل هایی با ارتفاع بلند است و جزو خرما های نیمه مرطوب تا مرطوب به شمار می رود.

شیره درونی این خرما کاملا به اندازه است به گونه ای که نه پر شیره محسوب می شود و نه خشک است.

به طور کلی می توان گفت که اندازه این خرما بین 2 تا 4 سانتی متر متغیر می باشد که به گونه، محل کشت و چگونگی نگهداری آن مربوط می شود.

رطوبت این خرما نیز در بازار متفاوت بوده که به کیفیت آن بستگی دارد. 

کیفیت همه خرماهای موجود در بازار با هم متفاوت اند و تفاوت قیمت ها نیز از این تفاوت کیفیت ها سرچشمه می گیرند.

تقاضا و مصرف عمده ی این خرما در ماه مبارک رمضان به اوج خود می رسد که به همین دلیل، قیمت آن هم در این دوره افزایش چشمگیری دارد اما در سایر ماه های سال قیمت پایین تر و معقول تری را دارا می باشد.

خرید خرما کلوته صادراتی جیرفت

خرید خرما کلوته صادراتی جیرفت خرمای کلوته به عنوان یک میان وعده سرشار از مواد آلی و معدنی بوده که دارای طرفداران زیادی در بین هم رده های خود می باشد.

مجموعه ی ما با دارا بودن استانداردهای بین المللی خرما و بسته بندی های متنوع با رعایت تمامی موازین بهداشتی و دارا بودن سردخانه های اختصاصی و مدرن برای نگهداری و آماده سازی این خرما مفتخر است که این میوه ی لذیذ را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه دهد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید خرما کلوته ممتاز با مدیر فروش مربوطه تماس حاصل نمایید.