نرخ عرضه خرما مضافتی سراوان

خرما زاهدی سراوان با نازل ترین قیمت آماده ارسال به سراسر کشور می باشد. جهت اطلاع از نرخ قیمت های عرضه این محصول با ما در ارتباط باشید.
خرمای مضافتی یکی از خوش خور ترین ارقام خرما و رطب در کشور می باشد. خرمای مضافتی در مناطق مختلفی از کشور پرورش می یابد.
شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان یکی از مرغوب ترین انواع خرمای مضافتی کشور را در خود پرورش می دهد. از جمله ویژگی های خرمای مضافتی سراوان می توان به سایز درشت این رقم خرما اشاره نمود. خرمای مضافتی از نمونه ارقام خرمای نوع تر محسوب می شود و در مرحله رطب نیز دارای طرفداران زیادی می باشد.

تاثیر خرما بر روزه داران

خرما سرشار از ترکیبات شیمیایی و سودمند برای بدن می باشد و غنی شده به انواع فیبر، آهن، پتاسیم و منیزیم می باشد. خرما به دلیل داشتن آنتی اکسیدان خاصیت ضد سرطانی دارد.
طبق تحقیقات صورت گرفته خرما صادراتی به عنوان غذایی کامل بهترین مواد غذایی برای روزه داران می باشد. علت کسالت و ضعف روزه دار در ساعات پایانی روزه کاهش قند خون بدن می باشد و این کاهش قند خون بر مغذ تاثیر می گذارد. خرما دارای مقادیر بالایی قند می باشد و کمتر از نیم ساعت در بدن هضم می شود. از این رو مصرف خرما می تواند در مدت زمان کوتاهی انرژی از دست رفته روزه دار را بازگراند.
یکی از ویژگی های خرما تاثیر آن در بهبود عملگرد گوارشی بدن می باشد و به علت اینکه در مدت روزه معده در حالت سکون قرار گرفته است، مصرف خرما معده را اذیت نمی کند. شما می توانید در این مرکز مرغوب ترین انواع خرمای مضافتی را تهیه نمایید.