نمایندگی جدیدترین خرما پیارم

نمایندگی جدیدترین خرما پیارم ایرانی با عالی ترین قیمت ها آماده خدمات رسانی به شما متقاضیان محترم می باشد. خرما پیارم یکی از خرما های نیمه خشک خوشمزه می باشد که به دلیل کم یابی و کم بودن مقدار آن خرمایی گران قیمت محسوب می شود البته دلیل گران بودن این خرما تنها کم یاب بودن آن نیست بلکه ارزش غذایی بسیار بالای آن است. خرما پیارم ارزشمند ترین خرمای جهان است و تا امروز هیچ خرمایی کشف نشده است که به اندازه ی خرما پیارم ناب و بی عیب و نقص باشد. با وجود گران قیمت بودن این خرما ما در نهایت قیمتی مناسب آن را برای شما عرضه می داریم.

خرما پیارم حاوی حجم مطلوبی از فیبر است. سیستم دستگاه گوارش بدن برای انجام فعالیت‌ های خود به بهترین شیوه به فیبر بالا نیاز دارد. فیبری که از طریق مصرف روزانه خرما وارد بدن می‌ شود و از یبوست ، اسهال و تنبلی روده ها پیش گیری کرده و فعالیت‌ های روده را افزایش می‌ بخشد. بر اساس آخرین تحقیقات علمی منتشر شده  از جانب کارشناسان ، ثابت شده است که افرادی که روزانه و به صورت منظم خرما را مصرف می‌ کنند، نسبت به مردم معمولی سیستم هضم و گوارش بسیار فعال تر و بهتری دارند.

همه انواع خرما ها حاوی ویتامین B۶ هستند. این ویتامین ها به بدن کمک می‌ کند سروتونین و نوراپى‌ نفرین بیش تری در بدن تولید کند که سبب بهبود عملکرد مغز می‌ شوند.

سروتونین چه کاربردی دارد؟

  • سروتونین تنظیم و متعادل شدن حالت‌های روحی کمک می‌کند
  • نوراپی نفرین (نورآدرنالین) نیز به مبارزه با استرس می‌پردازد

در نتیجه‌ ی همین آزمایش ها ثابت شد که کمبود ویتامین B۶ منجر به افسردگی می‌شود. کسانی که به سلامت خود اهمیت می دهند می توان گفت که انسان هایی ارزشمند و مفید برای جامعه هستند پس با تشکر از حسن نیت شما متقاضیان محترم.