نمایندگی خرده خرما استعمران

نمایندگی خرده خرما استعمران خوشمزه و ناب با بهترین خدماتی که لایق و برازنده ی شما متقاضیان محترم می باشد هم اکنون آغاز به فعالیت و در طی تمامی فصول سال سعی بر خدمت گزاری به شما در هر ساعت از شبانه  روز می باشد. خرما استعمران یکی از خوشمزه ترین خرما های ایرانی می باشد که در جنوب ایران به وفور پیدا می شود اگر چه خواستگاه اصلی این خرما استان خوزستان می باشد اما در استان های مجاور آن نیز به تولید خرما استعمران پرداخته اند.

خرما استعمران حدود ۷۰ درصد از باغ های استان خوزستان را به خود اختصاص داده است به طوری که حدود ۶۰ درصد از اقتصاد این استان به خرما وابسته است.

خرما استعمران محصولی فوق العاده پر طرفدار می باشد که سرا پا خیر و منفعت برای وجود شما خواهد بود چرا که خرما استعمران خوستان غنی از تمام مواد معدنی و ویتامینی می باشد که به صورت مصرف روزانه دو الی چهار عدد نیاز شما را به این مواد تامین می کند.

به همین دلیل حتی در هزاران سال پیش در دوران پیامبران خداوند به پیامبرانش فرمود که هر کسی که روزه داری می کند به آن ها توصیه کنید به محض رسیدن زمان افطار خرما رابه عنوان اولین خوراک مصرف شده برگزینند. به این دلیل که هر چیز دیگری بجز خرما باشد ممکن است مانند خرما غنی از تمام مواد معدنی نباشد و در عین حال قند خون شما را بالا بیاورد.

از مرغوب ترین خرما های ایرانی موجود در برند ما

  1. خرما شاهانی محصول استان فارس
  2. خرما پیارم محصول استان هرمزگان
  3. خرما استعمران محصول استان خوزستان
  4. خرما ربی محصول استان سیستان و بلوچستان
  5. خرما کلوته محصول شهرستان  جیرفت
  6. خرما کبکاب محصول استان خوزستان و بوشهر
  7. و…

اگر مایل به خرید این خرما ها مرغوب و درجه یک هستد هر چه سریع تر با همکاران ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.