نمایندگی فروش مستقیم خرما استعمران

نمایندگی فروش مستقیم خرما استعمران درجه یک با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت ها که زیر قیمت بازار هستند آمادگی خود را برای فعالیت اعلام کرد. خرما ها غنی ترین میوه های موجود در دنیا هستند که در مناطق گرم سیر از جمله بخش های گرم سیر کشور های آسیای مرکزی رشد می کنند. جنوب ایران یکی از این تولید کننده ها می باشد که در تمام جهان خواستار محصولاتش هستند. ایران به دلیل ظرافت و دقت خاصی که در کار ها انجام می دهد یکی از پر طرفدار ترین و دارای بیش ترین متقاضیان می باشد که اعتماد خاصی هم به آن دارند به همین دلیل برند اینترنتی ما با راه اندازی این شرکت ها و با عقد قرار داد با بهترین باغ داران به شما این امکان را می دهد که عالی ترین خرما ها را از ما خریداری کنید.

خرما ها در ارقام مختلفی پرورش می یابند که خرما استعمران یکی از گل های سر سبد در میان خرما های ایرانی می باشد چرا که هم رطوبت خاصی دارد و هم ارزش غذایی بالایی! مثلا این خرما هم قند کافی و هم مواد معدنی کافی و حتی ویتامین ها را دارد و هم یکی از لذیذ ترین خرما ها در هنگام مصرف طلقی می شود.

خواستگاه اصلی این خرما استان خوزستان است و مرغوب ترین نوع آن در این استان تولید می شود. اگر چه بای تامین نیاز های مردم به خرما استعمران استان های مجاور هم دست به تولید آن می زنند اما همان طور که ذکر شد خرما استعمرانی که از خاک استان خوزستان برداشت شده باشد چیز دیگری است.

انواع خرما های موجود در انبار های ما برای فروش

  1. خرما پیارم
  2. خرما ربی
  3. خرما استعمران
  4. خرما شاهانی
  5. خرما کلوته
  6. خرما مضافتی
  7. خرما رژیمی
  8. خرما کبکاب
  9. خرما زاهدی
  10. و…

اگر مایل به خرید خرمای درجه یک هستید با ما تماس بگیرید.