پخش بهترین خرما مضافتی ایران

خرماهای تولیدی ایران از تنوع و گوناگونی زیادی برخوردارند. خرما مضافتی را می توان یکی از بهترین گونه های مشهور خرمای‌‌ ایران موجود در بازار به شمار آورد که در بازار بیشتر از دیگر گونه ها ممکن است به چشم بخورد. ما نیز در فضای مجازی به عرضه و پخش خرما مضافتی ایران می پردازیم.‌ برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

پخش بهترین خرما مضافتی ایران

معرفی بهترین خرما مضافتی ایران

معرفی بهترین خرما مضافتی ایران ایران سرزمینی است که گفته می شود پس از مصر به عنوان دومین تولید کننده عمده خرما در جهان شناخته می گردد. خرماهای ایرانی بسیار متنوع اند به نحوی که تعداد گونه های این محصول در ایران را حدودا چهار صد نوع ذکر کرده اند. خرما مضافتی یک نوع از این خرماها می باشد که برای آشنایی بیشتر شما به اختصار به معرفی این خرما و بهترین مدل آن خواهیم پرداخت.

بر اساس اطلاعات موجود می توان گفت خرمای مضافتی با نام تجاری رطب مضافتی از محبوب ترین انواع خرما در استان ها شمالی و مرکزی کشور است. گفته می شود این خرما نسبت به سایر گونه های خرما رطوبت بیشتری دارد. رطوبت بالا ضمن آن که سبب می شود خرما مضافتی برای ماندگاری بیشتری نیازمند سرد خانه باشد این مزیت را نیز برای آن داشته است که موجب شده است این محصول طعمی متفاوت با خرماهای خشک و نیمه خشک داشته باشد‌.

استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را می توان از عمده ترین استان های تولید کننده خرمای مضافتی به شمار آورد. شهرهای ریگان، بم، نرماشیر، عنبر آباد، قلعه گنج، سراوان، کهنوج، جیرفت، ایرانشهر، بروات و حاجی آباد را می توان از بزرگترین مرکز تولید خرما در استان های ذکر شده به شمار آورد که در این میان گفته می شود خرمای مضافتی شهر های سراوان، جیرفت، بروات و بم را می توان از با اهمیت ترین شهر های تولید کننده این محصول محسوب نمود. شاید دور از حقیقت نباشد که بگوییم خرمای مضافتی بم بهترین گونه خرما مضافتی در ایران است. شهرت خرما مضافتی بم در داخل و صادرات آن به خارج از کشور را می توان گواهی دانست مبنی بر این که خرما مضافتی این شهرستان در نوع خود از بهترین گونه های خرما به شمار می روند.

آخرین قیمت خرما مضافتی درجه یک

آخرین قیمت خرما مضافتی درجه یک تشدید تورم در سال های اخیر که خود ناشی از بازگشت تحریم ها در نتیجه خروج آمریکا از برجام می باشد سبب شده است که قیمت خرما مضافتی درجه یک همگام با دیگر گونه های خرما و سایر کالا ها افزایش یابد. با این وجود همچنان فروشندگان زیادی به عرضه این محصول می پردازند. برای اطلاع از آخرین قیمت خرما مضافتی درجه یک توصیه می گردد به سراغ فروشندگان معتبر آن بروید.