پخش جدیدترین خرما پیارم

پخش جدیدترین خرما پیارم درجه یک با عالی ترین کیفیت در برند ما در هر فصل از سال آماده عرضه مستقیم به دست شما می باشد. خرما پیارم یکی از خوشمزه ترین خرما های ایرانی است که از نظر ارزش آن در میان مردم و همچنین از نظر ارزش غذایی آن ؛ با ارزش ترین نوع خرما است . اگر چه خرما ها همگی از یک ذات واحد سر چشمه گرفته و همگی دارای ساختاری یکسان هستند اما با کوچک ترین ویژگی ها از هم جدا شده اند اما خرما پیارم از همه انواع آن ها کامل تر و از همه انواع آن ها غنی تر است. این خرما اصلا دارای قند مضر مصرفی و غیر مجاز برای مصرف نیست و حتی توانایی آن را دارد که نیاز کامل بدن شما را به مواد معدنی و دیگر املاح مورد نیاز بدن تامین کند.

خرما پیارم با چه لقب هایی شناخته شده است

  • عروس خرما ها
  • طلای سیاه

دو لقب بالا لقب هایی است که به راستی لایق ارزش و جایگاه خرما پیارم در میان دیگر خرما ها می باشد . متاسفانه یکی از دلایل چشم گیر گران بها بودن خرما از نظر قیمت ؛ کم یابی آن است برای مثال در کشور ما تنها بخش کمی از استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است. این میوه به خاطر داشتن یکی از بهترین مواد معدنی یعنی منیزم فوق العاده ضد سرطان بوده همچنین برای شنوایی، بینایی، درد کمر، درد مفاصل، درمان سینه و ریه مفید است.

از دیگر خواص منیزیم این است که انرژی عضلانی بدن را تقویت می کند و نیروی عمومی بدن را افزایش می دهد. همچنین، به علت داشتن فسفر و منیزیم موجب تقویت حافظه شدید نیز می شود.

اگر تا به حال این خرما را مصرف نکرده اید شما را به بهترین خرید اینترنتی دعوت می کنیم با تشکر از حسن نیت شما.