خرما پیارم از گرانترین و مغذی ترین نوع خرماهای تولید شده در مناطق جنوبی کشور از جمله استان هرمزگان است که به واسطه طعم و مزه دلچسب و ارزش تغذیه ای و درمانی فراوانی که دارد از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع خرماها با ارزش تجاری بالا محسوب می شود، جهت تهیه خرما پیارم عمده با کیفیت استثنایی و قیمت عالی می توانید از طریق شرکت پخش مستقیم این محصول بدون واسطه اقدام بفرمایید.
خواص بی نظیر انواع خرما پیارم
در رابطه با خواص بی نظیر انواع خرما پیارم و ارزش تغذیه ای بالای آن در ادامه مقاله به توضیحات بیشتری می پردازیم.
این خرما جزو خرماهای نیمه خشک با شیره کم به شمار می رود که از طعم شیرینی ملایم و دلنشینی برخوردار بوده و معمولا به روش کشت ارگانیک تولید می شود.
به همین دلیل فاقد آلایندگی های زیست محیطی و شیمیایی و در ساختار خود بوده که این عامل نه تنها در حفظ کیفیت و ارزش تغذیه ای آن اهمیت بسزایی داشته بلکه در بهبود کیفیت طعم و مزه آن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.
این خرما به واسطه داشتن انواع مواد مغذی از قبیل پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، انواع ویتامین ها و مواد معدنی از جمله کلسیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم، آهن و … از خواص تغذیه ای و درمانی ارزشمندی برخوردار است.
از مهمترین خواص این خرمای لذیذ و خوشمزه می توان مواد زیر را برشمرد:
- از اثرات ضد پیری قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و از ایجاد چین و چروک پوستی جلوگیری می نماید.
- به دلیل آهن فراوانی که دارد به درمان کم خونی و بهبود گردش خون در بدن کمک می کند.
- به دلیل وجود پروتئین و مواد قندی فراوان نقش بسیار مهمی در تنظیم سوخت و ساز بدن ایفا کرده و به تنظیم قند خون و کلسترول خون و همچنین تناسب اندام کمک بسزایی می کند.
- به دلیل وجود کلسیم و ویتامین D فراوان در افزایش استحکام استخوان ها و مفاصل و همچنین سلامت لثه و دندان بسیار مفید می باشد.
خرید خرما پیارم عمده ارزان
خرید خرما پیارم به صورت عمده از مزیت های بیشماری برخوردار می باشد که از مهمترین آنها می توان به قیمت مقرون به صرفه و ارزان و اطمینان از کیفیت و اصالت کالای تهیه شده اشاره کرد.
علاوه بر روش خرید، از دیگر موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در قیمت خرید این خرماها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- منطقه جغرافیایی کشت محصول و میزان کیفیت محصولات تولید شده در آن بر حسب میزان مواد مغذی و طعم و مزه
- شیوه تولید، بسته بندی و عرضه محصول در بازار
- بازار صادرات و عرضه و تقاضای محصول
- درجه بندی محصول بر اساس کیفیت و نوع آن
- نوسانات نرخ ارز و تاثیر آن بر روند تولید محصول
- میزان تولید و برداشت در سال فروش