پخش مستقیم خرما استعمران

پخش مستقیم خرما استعمران درجه یک محصولی شگفت انگیز از خاک خرما خیز استان خوزستان با بهترین طعم ممکن در برند ما آغاز شد. خرما ها اگر چه دارای انواع مختلفی هستند اما جالب است بدانید که خرما استعمران یکی از لذیذ ترین آن ها بوده و غیر ممکن است کسی آن را مصرف کند و احساس نا رضایتی از طعم آن داشته باشد.

خرما ها با وجود این که میوه هایی غنی و خوشمزه هستند اما بسیاری از مردم آن را به طور دقیق از نظر خواص نمی شناسند تنها به آن به چشم یک میوه ی شیرین و عادی نگاه می کنند. اما باید بدانید کسی که خرما را در برنامه غذایی اش قرار داده است انگار که سلامتی قطعی را برای بدن خود می خرد.

خرما استعمران دارای ویزگی های عجیبی نیست تنها ظاهری کشیده و رنگی قهوه ای مایل به مشکی و همچنین طعمی بسیار شیرین دارد. ۷۰ درصد از باغ های استان خوزستان را تنها خرما استعمران خوزستان به خود اختصاص داده است چون طبیعتا آب و هوا و شرایط دیگر محیطی این استان با ساختار و شرایط رشد خرما استعمران یکسان است. از این رو مردم به دلیل حجم انبوه تولید این خرما در این استان خواستگاه اصلی خرما استعمران را استان خوزستان می دانند.

برجسته ترین خواصی که با مصرف روزانه خرما دریافت خواهید کرد

  1. خرما سرشار از مواد معدنی و ویتامینی است.
  2. خرما سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی است.
  3. خرما سرشار از قند مجاز مصرفی و مورد نیاز بدن است.
  4. و…

مشتریان پر و پا قرص خرما استعمران کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی و به خصوص روسیه هستند و این خرما در این کشور ها ارزش و جایگاه زیادی دارد. از دلایل محبوبیت این خرما در کشورهایی دیگر میزان قند بالا و سلولز کم آن است. روسیه، کانادا، استرالیا و انگلستان و نیوزیلند بیشترین مشتریان این نوع خرما در جهان هستند.