کارخانه خرما مضافتی کیلویی

کارخانه خرما مضافتی کیلویی، از روش های مختلفی برای تولید این دست از خرماها استفاده می کند. این کارخانه به تنهایی بخشی از نیاز بازارهای کشورمان به خرما مضافتی کرمان را تامین کرده و توانسته جایگاه خود در میان سایر رقبا را تثبیت نماید. شرکت پخش خرما و مرکز عرضه خرما با خرید این محصولات آن را در بازارهای کشورمان توزیع خواهند کرد.

کارخانه خرما مضافتی کیلویی

خرما پشتیبان دستگاه گوارش است

خرما پشتیبان دستگاه گوارش است

خرما برای سلامتی ما مفید است. چرا که ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری در آن نهادینه شده است. این مواد مغذی قادر به تامین بخشی از نیاز بدن ما می باشند. البته هر کدام از این مواد ارزشمند نقش خاصی در بدن دارند.

برای مثال ویتامین آ موجود در خرما مضافتی بم بدن را در برابر عفونت ها ایمن می کند و بینایی مصرف کنندگان را تقویت خواهد کرد. یا ویتامین ب خرما که به بهبود عملکرد دستگاه عصبی کمک شایانی خواهد نمود. در این بین نقش آهن خرما در از بین بردن کم خونی هم یکی دیگر از مزیت های آن محسوب می شود.

خرما پشتیبان دستگاه گوارش است. کسانی که از آن در برنامه غذایی خود بهره مند هستند، از بسیاری بیماری ها و اختلالات در سیستم گوارشی مصون خواهند بود.

بخشی از مزیت های خرما برای دستگاه گوارش، به سبب فیبر فراوانی بوده که در آن یافت می شود، این فیبرها به صورت ویژه به بهبود بخش های مختلف از گوارش کمک خواهند کرد. برای مثال فیبر خرما، حرکت روده ها را آسان کرده و یبوست را از بین می برد.

بعلاوه هضم مواد غذایی را آسان نموده و بدین ترتیب از سلامت دستگاه گوارش پشتیبانی صددرصد خواهند کرد، خرما مضافتی رمانتا خاصیت ضد سرطانی دارد. با بهره مندی از انواع خرما می توان از بروز انواع سرطان در این سیستم جلوگیری نمود. از جمله سرطان روده که یکی از بیماری های شایع این دستگاه است.

صادرات عمده خرما مضافتی کیلویی

صادرات عمده خرما مضافتی کیلویی

خرما انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها در کشورما هم کشت می شوند. خرما مضافتی یکی از این موارد بوده که خاستگاه آن استان کرمان و به صورت ویژه شهرستان بم می باشد. در این شهرستان نخل هایی پرورش می یابد که بهترین و عالی ترین نمونه از خرما مضافتی را به ما می دهند. این محصولات نه تنها برای تامین نیاز بازارهای داخلی کافی هستند، بلکه بهترین گزینه برای صادرات هم به شمار می روند.

صادرات عمده خرما مضافتی دوردیفه کیلویی شرکت های خارجی بسیاری را برآن داشته که نمونه های درجه یک از این خرماها را انتخاب کرده و با خرید عمده آن ها از مزیت هایی که دارد بهره مند شوند. خوشبختانه در فرایند صادرات قیمت های مناسبی برای انواع خرما در نظر گرفته می شود و این هم یکی از مهمترین عوامل برای جذب شرکت های خارجی می باشد.