بازار انواع خرما شاهانی

بازار انواع خرما شاهانی درجه یک آغاز به فروش محصولاتش کرده است. خرما شاهانی یکی از نمونه خرماهای موجود در کشور می باشد و طعم و لذت خاصی دارد میوه استان فارس می باشد و بیشتر در شهرستان های جهرم و قیروکارزین تولید می شود میوه آن کشیده و دارای نوک باریکی است رنگ آن قهوه ای روشن می باشد.

جزو خرماهای نرم و خشک است مصرف داخلی خرما شاهانی از مصرف خارجی آن بیشتر است و علت آن شیرینی زیاد و خوش رنگی خرما محسوب می شود خرماها خاصیت و ویژگی های مشترکی دارند یکی از این ویژگی ها ضد سرطان بودن آن است و برای رفع کمخونی بسیار موثر است همچنین می توان از آن برای پخت انواع شیرینی ها و درست کردن مرباها استفاده کرد

فروش عمده خرما زاهدی

خواص خرما شاهانی

  • به دلیل داشتن ویتامین A برای تقویت بینایی بسیار موثر است
  • برای افزایش وزن بسیار مناسب است
  • برای جلوگیری از پوکی استخوان تاثیر بسزایی دارد
  • برای خانم های باردار بسیار مناسب است و تاثیر خاصی در رشد جنین دارد

بسته بندی خرما شاهانی خشک باید کاملا به صورت اصولی باشد و اغلب به این دلیل در بسته بندی های ضعیفی ارائه می شود برند ما بهترین و باکیفیت ترین خرماها را به مشتریان عرضه می نماید و در بسته بندی های مرغوب و مرتبی قرار دارد.

زمان برداشت این خرما در آخر ماه تابستان (شهریور) می باشد و باید در دمای معین و خاصی از آن نگهداری کرد دمای بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتی گراد می باشد چون اگر در این دما قرار نگیرد یا محیط آن مناسب نباشد سریعا فاسد و خراب می شود.

نمایندگی ما با فروش آنلاین خرما شاهانی بهترین و با کیفیت ترین این خرما را عرضه می نماید پس با خرید از ما طعمی نو و متفاوت را تجربه کنید و همکاران ما در کمترین زمان آن را به شما تحویل می دهند ارسال آن به سراسر کشور می باشد.