بازار خرید انواع خرما مضافتی بسته بندی شده بم

بازار خرید انواع خرما یکی از بهترین مکان ها برای خرید انواع خرما ایرانی می باشد. شما می توایند از این بازار انواع خرما را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید. این بازار در سایت خرما ایران فعالیت  می نماید. و شما می توانید خرمای مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا غیرحضوری(اینترنتی ،تلفنی و…)خریداری نمایید.مقدار خرمایی که خریداری می نمایید. به نیاز شما بستکی دارد و ما از هرگون خرید عمده و خرده شما پشتیبانی می نماییم.

بازار خرید انواع خرما مضافتی

بازار خرید انواع خرما مضافتی بسته بندی شده بم

تمرکز این بازار بیشتر بر روی خرما مضافتی می باشد. این خرما داری امتیاز خوبی است که می توان ان را به صورت بسته بندی شده و یا فله ای نیز عرضه نمد. خرما مضافتی در بسیاری از فروشگاه ها،سوپرمارکت ها و…عرضه می شود. و حجم بسته ها از ۶۵۰ گرم آغاز می شود. روند بسته بندی خرما مضافتی به  ترتیب زیر می باشد. که نکات بهداشتی مهم ترین رکن این پروسه می باشد.

  • ابتدا خوشه های خرما توسط افراد ماهر و دستگاه ها از نخل چیده می شود
  • سپس خرما از خوشه جدا می شود
  • در این مرحله خرما ها بررسی می شوند و خرما ها آلوده به گرد و خاک ،پلاسیده و… از خرما های کاملا تمیز و سالم جدا می شوند
  • خرما های تازه و سالم به در داخل مشمپا های تمیز که در داخل جعبه های کارتونی تعبیه شده است قرار می گیرند
  • در نهایت پس از تایید ناظر بهداشت این خرما ها در بسته های تمیز و مرتب به بازار مصرف وارد می شوند

بازار خرید انواع خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

خرما مضافتی بم نام اشنا ترین خرما بوده و تقریبا تمام ایران آن را مصرف کرده اند. این خرما به دلیل رطوبت و نرمی بالایی که دارد محبوب ترین رقم می باشد. که همواره بازار خرید انواع خرما مضافتی با بهترین رونق ممکن همراه بوده است.

اگر به دنبال یک منبع مناسب برای تامین انواع خرما ایرانی می باشید. ما به شما بهترین ها را با نازل ترین قیمت عرضه می کنیم.

لطفا از دیگر خرما های موجود درسایت ما دیدن نمایید.

جت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.