بازار خرید بهترین خرما درجه یک

بازار خرید بهترین خرما درجه یک در انواع و اقسام خرما ها با کیفیت های تضمینی آغاز به فعالیت کرد. برند ما با سابقه بالای ده سال در زمینه تولید مرغوب ترن خرما های ایرانی و صادرات آن به تمام جهان تصمیم بر این گرفت که شما را از خریدی اینترنتی راضی نگه دارد. خرما ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی اسامی تک به تک آن ها خواهم پرداخت . جالب است بدانید خرما ها خوشمزه ترین میوه هایی هستند که کم تر کسی هست که آن را دوست نداشته باشد.

خرما ها در برخی فصول سال به دلیل کم یابی تمام شده و تا سال بعد موجود نیست اما برند ما با عقد قرار داد با بهترین و قدرتمند ترین باغ داران توانسته ایم در هر فصل از سال نیاز شما را به خرما تامین کند. خرما در بیش از سی و چهار کشور دنیا مورد کشت  قرار می‌ گیرد و از نظر بیش ترین منطقه کشت، عربستان، الجزایر و ایران به‌ ترتیب بیش ترین میزان سطح کشت را در دنیا به خود اختصاص داده‌اند. میزان کشت خرما در ایران ۲۳۲ هزار هکتار است که خوشبختانه نزدیک به ۱۹۹ هزار هکتار آن بارور است.

حدود ۸۵ درصد کل تولید همه انواع خرما در دنیا متعلق به کشور های زیر است

  • مصر
  • ایران
  • عراق
  • عربستان
  • پاکستان

میزان تولید کل خرما های تولیدی در کشور ایران حدود یک میلیون و چهارده هزار تن در سال است به همین دلیل ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان خرما در دنیا به حساب می‌ آید. از نظر تولید و صادرات هم ایران بعد از مصر در رتبه دوم در کل جهان قرار دارد.

برای این که انتخابی راحت داشته باشید شما را به معتبر ترین برند اینترنتی یعنی برند خرما ها دعوت می کنیم با تشکر از حسن نیت شما متقاضیان محترم.