بازار عمده خرما استعمران

بازار عمده خرما استعمران با نام برند ما در خدمت شماست. خرما استعمران یکی از خوشمزه ترین و بهترین خرماهای ایران است این خرما محصول استان خوزستان است و جزو خرماهای نیمه خشک و دارای رطوبت مطلوب است و یکی از پر طرفدار ترین خرماها، خرما استعمران است و ۷۰ درصد باغ ها و درختان استان خوزستان را به خود اختصاص داده است و در شهر های جنوبی کشت می شود و میزان قند این خرما بالای ۷۵ درصد می باشد. زمان برداشت این خرما از اوایل شهریور آغاز می شود و تا اوایل مهرماه طول می کشد.

خواص خرما ها

  • ضد سرطان
  • دارای انواع ویتامین ها
  • و آنتی اکسیدان ها است
  • برای رفع کم خونی بسیار مناسب است و غیره…

خرما استعمران جزو عمده خرما صادراتی ها می باشد این خرما را حدود ۱۵ ماه در انبارهای سرپوشیده و دمای محیط، بدون هیچ گونه مشکلی می توان نگه داشت این کار باعث جریان در صادرات خرما استعمران می شود. میزان چسبندگی هسته به گوشت خرما استعمران پایین است و دانه آن بدون هیچ گونه مشکل و بسیار راحت از خرما جدا می شود و مشتریان این خرما برای صادرات کشور های اروپایی، آمریکا شمالی، روسیه، کشورهای عربی هستند.

میزان قند آن بسیار بالا بوده و سلولز آن پایین بوده است یکی از شهرستان هایی که خرما استعمران زیاد در آن کشت می شود شهرستان شادگان است اما متاسفانه در پی وجود خشکسالی و…در چند سال اخیر کشتزار های آن از بین رفته اند و تولید در این استان کم شده است اما همچنان بهترین تولیدکننده خرما استعمران استان خوزستان است. نمایندگی ما دارای بهترین اجناس و محصولات در سطح کشور است و در تولید خرماها به شرایط خاص آن ها توجه کرده است و در بسته بندی ها و قیمت محصولات نظرات مشتری ها را بسیار قابل قبول دانسته است و به آن توجه بسیاری کرده است و آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.