بازار فروش انواع خرما مضافتی صادراتی بم

بازار فروش انواع خرما مضافتی صادراتی بم یکی از بهترین بازار های عرضه خرما در ایران می باشد. که بهترین خرما های تازه و با کیفیت را بصورت عمده و خرد در تمام ایران و بیش از هفتاد کشور دنیا عرضه می نماید.

بازار فروش انواع خرما مضافتی

خرما مضافتی یکی از بهترین میوه هایی است که دارای طعم عالی کیفیت بالا و خواص بسیارزیاد می باشد. و قیمت بسیار نازلی را داراست. این میوه به طور عمده در شهرستان بم واقع در کرمان شکت می شود. و تمام مراحل رشد خود را به ورت کاملا ارگانیک طی می کند. منظور از ارگاینک بودن میوه آن است. که در رشد میوه از هیچ کونه هورمون رشد،کود های صنعتی و شیمیای قوی،و… استفاده نشده است. و میوه داریا سلامت کاملا است. چرا که محصولات غیر ارگانیک به علاوه بر ان که هیج خاصیتی ندارند. عوارض زیادی را نیز با خود به همراه دارند.

بازار فروش انواع خرما مضافتی

در این بازار انواع خرما مضافتی از جمله خرما صادراتی با کیفیت بالا عرضه می شود.پس از این که تمام بازار های داخلی از خرمای مضافتی بی نیاز شدن مقداری از خرما به بیش از پنجاه کشور دنیا صادر می شود. که می توان گفت خرما در اقتصاد صادراتی نیز سهم خوبی دارد.

خرما مضافتی تمام مرطوب و کاملا نرم و گوشتی است. و  رطوبت ان حدود ۳۵ درصد می باشد. که رقم بالایی بوده و خرما سرشار از شیره است. این میوه دارای پوست نازک و صاف به رنگ تیره است. که به راحتی از گوشت خزما جدا می شود.خود خرما اندازه متوسطی دارد و هسته ان اندازه کوچکی دارد.

شما می توانید جهت کیب اطلاعات بیشتر از بازار فروش انواع خرما مضافتی صادراتی بم با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

بازار فروش انواع خرما مضافتی

در سایت خرما ایران انواع خرما ی خوب و با کییت بصورت عمده و خرده عرضه می شوند. خرما های ما همگی محصولات اصل ایران می باشند. و بصورت عمده و خرده و بسته به سفارش شما عزیزان در دو حالت بسته بندی شده و فله ای در تمام ایران عرضه می شوند. شما می توانید محصول مورد نیاز خود را بصورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید.

لطفا از دیگر خرما های ما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.