بازار پخش جدیدترین خرما بم

بازار پخش جدیدترین خرما بم درجه یک با بالای شش الی ۱۰ کیفیت مختلف در نازل ترین قیمت آماده عرضه مستقیم به بازار و حتی درب منازل شما می باشد. خرما بم همان نام تجاری خرمای خوشمزه و با کیفیت محصول استان کرمان می باشد. خرما بم همان خرما مضافتی درشت و خوشمزه استان کرمان می باشد که فوق العاده لذیذ و دارای طرفداران خاص خود می باشد اگر چه در خارج از کشور نیز فوق العاده محبوبیت خاصی برای خود کسب کرده است.

خرما بم به نام ها و کیفیت ها مختلف رو به رو آماده و بسته بندی می شود و در نهایت به بازار عرضه می شود . خرما ثمین ، خرما نسیم ، خرما سیما ، خرما شیرین و… از مشهور ترین خرما بم ها یا همان خرما مضافتی ها هستند . همه این ارقام خرما بم که نام برده شد خرما های مضافتی با یک ذات و ساختار واحد هستند تنها با اخلافی کم از نظر کیفیت از هم تمایز پیدا کرده اند پس فکر نکنید این ها گونه های جهش یافته دیگری از خرما هستند و اگر چه همه خرما ها از یک ساختار واحد نشات می گیرند اما هر کدام در منطقه ای خاص ، آب و هوایی خاص ، تابش نور خورشیدی خاص و زمانی تعیین شده به ثمر می نشینند.

خرما ها کامل ترین میوه ها هستند که به دلیل رطوبت و دلایل خاص خود جزو خشکبار محسوب نمی شوند .برخی درخت های نخل مانند نخل خرما گیارم بعد از ده سل آن هم در منطقه ای محدود به ثمر می نشینند.

گوشه ای از مزیت های خرید از برند ما در مقایسه با دیگر برند ها

  1. محصولات زیر نظر وزارت بهداشت عرضه می شوند.
  2. شیک ترین بسته بندی ها از آن ما است.
  3. پاسخ گویی ۲۴ ساعته داریم.
  4. ارسال در اسرع وقت.

سپاس از لطف شما.