بازار پخش جدید ترین خرما کلوته سراوان

بازار پخش جدید ترین خرما کلوته سراوان از هم اکنون در این سایت فعالیت خود را بطور جدی شروع کرده است.طرفداران خرما کلوته سراوان که یکی از شهرستان های بم است می توانند از سایت ما بهترین خرید را داشته باشند.خرمای کلوته یکی از خرماهای خوب و مفید می باشد .این خرما در  بازار های داخلی و خارجی جایگاه ویژه ای دارد.

بازار پخش جدید ترین خرما

برخی ویژگی های خرما کلوته

  1. درشت .
  2. گوشتی.
  3. نسبتا مرطوب و شیره ای.
  4. خارک میوه به رنگ قرمز است.
  5. پوست صاف و براق
  6. رنگ قهوه ای مایل به قرمز
  7. شیرین

بازار پخش جدید ترین خرما

خرما یکی از میوه های پر خاصیت می باشد .البته خرما هارامی توان بصورت نارس ( خارک) یا کاملا رسیده یا کمی رسیده (رطب) مصرف کرد.خرما را می توان به همان شکل عادی بصورت میوه و یا بجای قند استفاده کرد.می توان از خرما شیره تهیه کرد و از آن بجای مربا استفاده کرد که بسیار مناسب است. چرا که مربا از سرشار از قند می باشد اما گلوکز و قند موجو در شیره خرما کاملا گیاهی بوده .  قند خرما براحتی توسط بدن سوزانده می شود و باعث افزایش قند خون نمی گردد.خرما با وجود شیرینی فراوانی که دارد برای افراد دیابتی ضرری ندارد .البته باید بصورت کنترل شده مصر نمایند.مصرف خرما در مادران شیرده باعث افزایش شیردهی و تقویت بنیه آن ها می شود.و همچنین باعث تقویت استخوان و بدن کودکان در حال رشد می شود.

 

ما در بازار پخش جدید ترین خرما کلوته سراوان بهترین و تازه ترین خرمای کلوته را با کیفیت  خوب و قیمت مناسب به شما عزیزان  بصورت خرده و عمده و همچنین بسته بندی شده یا فله ای عرضه می نماییم.شما همچنین می توانید از خرما های مضافتی و پیارم خوب و با کیفیت ما  در همین سایت دیدن فرمایید. از کیفیت محصولات و قیمت مناسب آن ها لذت ببرید.ما به شما اطمینان می دهیم از خرید خود  راضی خواهید بود .