تجارت بهترین خرما استعمران

تجارت بهترین خرما استعمران درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی های شیک و بهترین روش های صادر کردن آماده خدمات گزاری ویژه به شما می باشد. خرما استعمران جزو آن دسته از خرما های فوق العاده لذیذ و خوشمزه است که طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد برند ما نیز ۴۰ درصد از مشتریانش فقط مختص به خرما استعمران می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه تولید و یا دریافت خرما هایی درجه یک با همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرما استعمران بیش از ۷۰ درصد از باغ های استان خوزستان را به خود اختصاص داده است و وسیع ترین باغ ها را در این استان گرفته است. این خرما با نام‌ های دیگری نیز در میان متقاضیان داخلی و خارجی شهرت دارد به اسامی زیر توجه کنید.

اسامی دیگر خرما استعمران

  • خرمای سمبرون
  • خرمای سمبارون
  • خرمای سعمران
  • خرما سایر

البته اسامی فوق در میان مردم است اما در واقع نام تجاری و نام اصلی این خرما همان خرما استعمران خوزستان است که در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) نیز به ثبت جهانی رسیده است.
استان خوزستان سال هاست که مهد کاشت و برداشت خرما استعمران ( خرمای سایر )  شناخته شده است.بر طبق گزارش جهاد کشاورزی نیز سطح زیر کشت این اسـتان بیش از ۷۰ درصد  را خرمای استعمران شـامل  می شود علاوه بر آن هم در استان خوزستان خرما های دیگری از جمله خرما کبکاب، خرما زاهدی و خرما برحی نیز به طرز انبوهی کشت می شوند که حتی جنبه تجاری دارند.
مابقی ارقام خرمای این منطقه شامل خرما های دیری، فرسی، خرما گنتار، خرما اشگر، خرما حلاوی،  خرما شکری، خرما دگل، خرما لیلوی، خرما خضراوی و خرما بریم می باشد. با تشکر از حسن نیت شما متقاضیان محترم و همیشگی برند اینترنتی ما. با سپاس