تجارت بهترین خرما صادراتی

تجارت بهترین خرما صادراتی با رعایت تمام موازین بهداشتی و صادراتی در برند ما با سابقه سال ها کار و تلاش پی در پی آماده خدمت گذاری ویژه برای تمام متقاضیان ایرانی و برون مرزی با نازل ترین قیمت ها می باشد. خرما صادراتی شامل تمام ارقام خرما می شود اما خرما هایی که رطوبت کم تری در مقایسه با خرما های مرطوب امتیاز بالا تری در زمینه صادرات برای خود کسب می کنند چرا که صادرات به دلیل پیچیدگی کاری اش ممکن است سبب شود خرما ها مدتی در انبار بمانند ! ماندن خرما های مرطوب در انبار ها ممکن است بسیار نا مقاومانه تر از خرما های خشک عمل کند.

خرما کلوته صادراتی

برند ما با دارا بودن همیشگی انواع ارقام خرما همیشه آماده است هر نوع خرمایی که شما تقاضا کنید را برای شما فراهم کند دلیل این موضوع هم به وسعت و سابقه کاری ما دارد که هدف ما تماما تامین نیاز متقاضیانمان به هر نوع خرمایی که بخواهند می باشد. در رابطه با خواص خرما برای بدن و تاثیرش در سلامتی می توان به غنی بودن آن به مواد معدنی و ویتامین های متنوع اشاره کرد که هر بدنی برای نیاز روزانه خود و تغذیه سلول هایش به این مواد احتیاج دارد.

گوشه ای از مزیت های خرید از برند ما

  1. تمام محصولات با نظارت و مهر تایید وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت بهداشت و دیگر وزارت های مرتبط به بازار فروش عرضه می شود.
  2. تمام خرما ها به عالی ترین شیوه و روش های خاص گرد گیری شده و به بهترین شیوه  در بسته بندی ها چیده می شوند.
  3. تمام محصولات از مرغوب ترین منطقه مشخص شده برداشت شده اند.
  4. تمام بسته بندی ها عاری از حتی یک عدد خرمای گند زده است.
  5. هیچ نوع خرمایی نیست که در انبار های برند ما موجود نباشد.
  6. تخفیفات خاص در شرایط خاص در نظر گرفته خواهد شد.
  7. و…

از این که متقاضی برند ما هستید متشکریم.