تجارت عمده خرما صادراتی

تجارت عمده خرما صادراتی را با ما تجربه کنید تا شاهد تهیه بهترین خرمای دنیا باشید. بسیاری از ما روزانه از محصول خوشمزه و پر کاربردی به نام خرما استفاده می کنیم خرماها انواع زیادی دارند که تفاوت آن ها در قیمت هایشان و اینکه هر کدام محصول استانی می باشند و طعم و رنگشان با هم فرق دارد برای مثال خرما استعمران محصول استان خوزستان می باشد و حدود ۷۰ درصد از نخلستان ها و باغ های این استان را به خود اختصاص داده است از خرماهای نیمه خشک است و به دلیل رطوبت مطلوبی که دارد شرایط نگهداری آن بسیار آسان است و می توان در دمای محیط نگهداری کرد.

انواع خرماهای موجود در بازار

  • خرما استعمران
  • خرما مضافتی
  • خرما پیارم
  • خرما شاهانی
  • و …

خرما مضافتی طبع بسیار گرمی دارد از این رو برای کسانی که طبع سردی دارند مناسب است از این خرما بیشتر برای صادرات استفاده می کنند و همچنین اکثر مردم آن را به عنوان رطب نیز می شناسند.
خرما پیارم از گران ترین و با ارزش ترین خرماها می باشد به همین علت دسترسی به آن بسیار کم یاب است بیشتر در استان هرمزگان کاشت می شود بسیاری از مردم آن را به عنوان عروس خرماهای ایران معرفی می کنند قند بسیار کمی دارد بنابراین سوخت و ساز راحتی دارد.
و‌ در نهایت خرما شاهانی که نوع دیگری از خرماها می باشد این خرما به دلیل فراوانی ویتامین A موجود برای تقویت بینایی بسیار مناسب است این خرما شبیه به خرما ربی می باشد و تنها تفاوتشان در رنگ آن ها می باشد زمان برداشت آن در آخر ماه تابستان می باشد و باید در دمای ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتی گراد از آن نگهداری کرد.
سایت ما در قیمت های پایین و مقرون به صرفه انواع خرماها را ارائه می نماید و در بسته بندی های مرتب و منظم به شما تحویل داده می شود ارسال آن به سراسر کشور می باشد