توزیع جدیدترین خرما ربی

توزیع جدیدترین خرما ربی در برند ما در هم اکنون اعلام همکاری کرد. خرماها انواع بسیاری دارند که هر کدام در استانی تولید می شوند و خواص و خاصیت فراوانی دارند یکی از این خاصیت ها ضد سرطان بودن آن است و برای رفع کم خونی بسیار موثر است و در مناطق جنوبی کشور کشت می شوند. یکی از این خرماها ،خرما ربی است که محصول استان سیستان و بلوچستان می باشد و جزو خرماهای نیمه خشک و تر است که رطوبت مطلوبی دارد و یکی از پرطرفدارترین خرماها در سطح کشور است به همین دلیل گاهی اوقات نصف این خرما پیش فروش می شود رنگ آن به صورت سیاه می باشد و دارای بافتی نرم می باشد و برای بیمارانی که دیابت و قند خون دارند بسیار موثر است.

ویژگی های مشترک خرماها

  • رفع یبوست
  • افزایش وزن
  • ضد انواع سرطان ها
  • رفع کم خونی
  • بهبود اختلالات روده

روند بسته بندی خرما ربی به گونه ای است که می توان در چهار فصل سال آن را نگه داشت یعنی با استفاده از دستگاه های مجهز و کارکرد خوب می توان از آن نگهداری کرد این خرما دارای ۱۶ درصد رطوبت است و برداشت آن از اواسط شهریور ماه آغاز می شود تا اواسط مهر ماه ادامه دارد شکل این خرما مانند بیضی است و پوست نازکی دارد. خرما ربی دارای انواع ویتامین ها مثل: ویتامین A و B و C است و لاکتوز و فروکتوز را نیز شامل می شود. شهرهایی که این خرما در آن کشت می شود از جمله : چابهار، ایرانشهر، زابل و خاش، سراوان هستند. این خرما به دلیل آنتی اکسیدان بالایی که دارد در صنعت و ساخت لوازم آرایشی و صابون از آن استفاده می کنند.
برند ما با تجارت آنلاین بهترین خرما ربی را دارا می باشد با کمترین قیمت و کیفیت بالا محصول به شما ارائه می کنیم و آن را به سراسر ایران ارسال می کنیم.