توزیع جدیدترین خرما صادراتی

توزیع جدیدترین خرما صادراتی در انواع ارقام آن بسته به سلیقه و خواست شما با بهترین بسته بندی ها و عالی ترین روش های صادرات آماده عرضه مستقیم به بازار های جهانی می باشد. صادرات خرما از دیر باز یکی از از ارقام اقتصادی و صادراتی ایران می باشد که به واسطه آن بخش عظیمی از اقتصاد باغ داران و صاحب کارخانه های جنوبی ما وابسته به آن شد. اگر چه ایران ناب ترین و کامل ترین خرما ها را تولید می کند اما کشور های دیگر آسیای مرکزی هم به تولید انواع خرما پرداخته اند. خرما صادراتی شامل خرما هایی می شود که موازین صادراتی مثل رطوبت مطلوب و یا هر بخش دیگری از آن را دارا باشد .

همه خرما ها توانایی صادر شدن را دارند اما خرما هایی که در دسته بندی ها در دسته خرما های خشک و نیمه خشک قرار دارند بهترین و بالا ترین رتبه را برای صادرات به خود اختصاص می دهند . در ادامه به معرفی برخی خرما هایمان که توانایی صادر شدن را دارند اشاره خواهیم کرد.

انواع خرما های صادراتی در برند ما

  1. خرما پیارم
  2. خرما استعمران
  3. خرما مضافتی
  4. خرما کلوته
  5. خرما کبکاب
  6. خرما ربی
  7. خرما رژیمی
  8. خرما زاهدی
  9. و…

اگر جزو متقاضیان خارج از کشور ما هستید با ارتباط با همکاران ما به شما امکان خریدی راحت و آسوده را خواهیم داد تا بتوانید از بهترین برند اینترنتی خرید خود را ثبت کنید اما اگر هم جزو متقاضیان داخلی ما هستید ما در کم ترین زمان محصولات را برای شما ارسال می کنیم.

از این که ما را انتخاب کردید ممنون و متشکریم به امید این که بتوانیم روز به روز بیش تر و با خدماتی عالی تر در خدمت گزاری شما به سر ببریم. از حسن نیت شما متقاضیان عزیز ممنون همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت گزاری به شما خواهند بود.