توزیع مستقیم خرما پیارم

توزیع مستقیم خرما پیارم اصل با برند ما در خدمت شماست. خرما پیارم از گران ترین و با ارزش ترین و پر طرفدار ترین خرما در سطح جهان است چون قند بسیار کمی دارد از این رو برای بیماران دیابتی بسیار خوب است خرما پیارم به طلای سیاه یا عروس خرمای ایرانی مشهور است محصول استان هرمزگان است که محل کشت اصلی آن شهرستان حاجی آباد می باشد و می توان از خرماهای بازار پسند دانست این خرما هم مصرف داخلی و هم مصرف خارجی دارد ارزش غذایی بالایی دارد دارای ظاهری زیبا با پوستی نازک و رنگ قهوه ای تیره است خرماها خواص مشترکی دارند.

فروش خرما پیارم

از جمله آن

  • برای رفع انواع سرطان ها موثر هستند
  • از کم خونی جلوگیری می کند
  • می توان آن را همراه با شیر و انواع دمنوش ها میل کرد
  • همچنین برای تهیه مرباها و شیره خرما از آن استفاده می‌شود

خرما پیارم را می توان تا ۱۸ ماه در انبار نگهداری کرد همچنین افرادی که این محصول را خریداری می کنند و می برند از ۶ ماه تا ۱ سال می توانند در یخچال نگه داری کنند و نگران فاسد شدن و خرابی این محصول نباشند.

این خرما بسیار کم یاب است و یکی از دلایل اصلی آن درجه یک بودن این خرما می باشد البته در بعضی از روستاهای این استان این محصول نیز کشت می شود اما مرغوب و درجه اول نیستند طبع این خرما گرم می باشد و اسید معده و دل درد را درمان می کند به دلیل اسید سولفیک موجود برای خانم های باردار بسیار خوب است.
نمایندگی ما با تجارت آنلاین خرما پیارم درجه یک و انواع خرماها در خدمت مشتریان گرامی می باشد و در بسته بندی های با کیفیت و مناسب، بهترین آن را ارائه و توزیع می نماید به محض سفارشات شما آن را در اسرع وقت تحویل می گیرید ارسال آن به سراسر کشور است