توزیع مستقیم خرما کلوته ارگانیک جیرفت

توزیع مستقیم خرما کلوته توسط  تاجران خوب ساتی خرما ایران با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود. خرمای کلوته یکی از بهترین خرما های تازه و با کیفیت می باشد. که دارای طعم عالی و کیفیت بسیار بالایی است. این رقم همواره با آمار فروش خوبی در تمام ایران همراه است.

توزیع مستقیم خرما کلوته

خرما کلوته

خرما کلوته شبیه ترین رقم خرما به مضافتی می باشد. و می توان گفت تفاوت آن ها در رنگ و مقدار رطوبت شان ،آن هم مقدار کم و جزیی می باشد. رنگ کلوته از مضافتی کمی روشن تر است و درصد رطوبت ان پایین تر می باشد. اما این خرما نیز به نوبه خود یکی از بهترین ارقام می باشد.این رقم نیمه خشک و نیمه ونیمه گوشتی است. طعم ان ملایم و شیرین است و پوست قهوه های تیره دارد.بهترین نوع رقم کلوته در شهرستان جیرفت واقع در کرمان کشت می شود. یکی از بهترین ویژگی های این میوه ارگانیک بودن ان می باشد. برخی از خواص و ویژگی های میوه ارگانیک به شرح زیر می باشد.

  • از نظر مواد ریز مغذی بسیار غنی می باشند
  • هیچ گونه عوارض و خطری برای سلامتی بدن ندارند
  • میوه ها سایز مناسب و واقعی دارند و دوره رشد خود را به طور کامل طی می کنند
  • میوه دارای طعم و مزه واقعی است . و تمام خواص خود را حفظ می کند
  • و…

توزیع مستقیم خرما کلوته ارگانیک جیرفت

توزیع مستقیم خرما کلوته یکی از بهترین راه ها برای پخش خرما کلوته با قیمت مناسب می باشد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتردر این زمینه با مشاوران خوب  ما تماس حاصل فرمایید.

توزیع مستقیم خرما کلوته

در سایت خرما ایران انواع خرمای تازه و با کیفیت به  صورت عمده و خرده عرضه می شود. شما می توانید از تمام این محصولات دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعت هر کدام از خرما ها بر روی نام ان کلیک نمایید.ما به جهت بالا بردن اگاهی شما ویژگی تمام ارقام را به طور کامل شرح داده ایم.