تولید کننده خرما ربی ایرانشهر

خرما ربی ایرانشهر جزو خرما های مشهور کشورمان می باشد که سالانه اراضی بسیار در مناطق جنوبی مشغول به تولید این نوع از خرما هستند، و علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، حجم زیادی از تولیدات در بسته بندی های مخصوص روانه بازار کشور های دیگر می شود. برای خرید مستقیم خرما ربی ایرانشهر از تولیدکننده معتبر و با قیمتی مناسب می توانید از همین سایت اقدام کنید.

تولید کننده خرما ربی ایرانشهر

5 ویژگی خرما ربی ایرانشهر

5 ویژگی خرما ربی ایرانشهر به درخت خرما نخل گفته می شود که زادگاه آن را کشور هند می دانند که به مرور قدم به کشور های دیگر گذاشته است. در حال حاضر بیش از 80 نوع خرما در کشورمان در حال تولید می باشد که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند.

در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از خرما های شناخته شده جنوب یعنی خرما ربی بپردازیم.

خرما ربی یکی از گونه های مهم خرما می باشد که به دلیل بافت نیمه خشکی که دارد در دسته خرما های خشک قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این خرما در ادامه به طور تیتروار به 5 ویژگی این خرما اشاره می کنیم:

  1. ظاهر کشیده
  2. رنگ قرمز رو به قهوه ای
  3. بافت گوشتی دارد
  4. پوسته آن به گوشت چسبیده
  5. زمان برداشت آن اوایل شهریور تا اواخر مهر می باشد.

ویژگی های گفته شده در مورد این خرما آن را برای صادرات گزینه مناسبی می داند، چون هم ظاهری صادراتی دارد و هم به دلیل بافت نیمه خشکی که دارد نگهداری آن راحت تر از خرما های تر است. پس بسته بندی آن راحت تر صورت می گیرد و صادرات آن به کشور های دور تر هم بدون نگرانی برای خرابی بار امکان پذیر می باشد.

به طور کلی هر چه رطوبت موجود در خرما بیشتر باشد، به مقدار بیشتری در برابر عوامل محیطی آسیب پذیر است و دچار ترشیدگی و له شدگی قرار می گیرد.

در حال حاضر ایرانشهر یکی از مناطق موفق در زمینه تولید این نوع خرما می باشد و اراضی وسیعی از این منطقه به پرورش این خرما اختصاص داده شده است.

خرید خرما ربی ایرانشهر به قیمت کارخانه

خرید خرما ربی ایرانشهر به قیمت کارخانه برای خرید خرما ربی در بازار نیاز است مناسب ترین روش را برگزینید. روشی که برای خرید پیش می گیرید می تواند تعیین کننده قیمت محصولی باشد که قصد خریدش را دارد. حتما می پرسید چگونه؟

هنگامی که شما خرید مستقیم از تولیدکننده را انتخاب می کنید، بدون شک محصولی که می خرید به قیمت کارخانه و اصلی برای شما تمام می شود، چون هیچ واسطه ای حضور ندارد که قیمت را دستخوش تغییر کند.

پس برای آن که قیمت خرما ربی که می خرید مناسب باشد می توانید از همین سایت تجربه خرید مستقیم را داشته باشید.