تولید کننده خرما مضافتی بم ایران

خرما یکی از محصولات مناطق گرمسیری کشور می باشد. کشور ایران به دلیل دارا بودن آب و هوای گرمسیری شرایط عالی برای تولید خرمای با کیفیت دارد، ایران دومین تولید کننده خرما در جهان می باشد. در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، اهواز و خوزستان خرما تولید می شود. استان کرمان به دلیل تنوع بالای خرما یکی از استان های است که به قطب تولید خرما در ایران مشهور می باشد. تولید کننده خرما مضافتی بم ایران بهترین محصول خود را از طریق سایت ارائه می دهد.

تولید کننده خرما مضافتی بم ایران

تفاوت رطب با خرما چیست؟

تفاوت رطب با خرما چیست؟ تفاوت رطب با خرما در این است که رطب همانطور که از اسمش مشخص است دارای رطوبت است، رطب دارای شیره بوده و بسیار نرم است. خرما کاملاً خشک شده است ولی ماندگاری بیشتری دارد، خرما انواع های مختلفی دارد که بر اساس سایز، رنگ، نرمی و سفت بودن آن طبقه بندی می شود.

برخی از اقلام خرمای تولید کشور عبارتند از: مضافتی، کلوته، مرداسنگ، پیارم، خنیزی، ربی، کبکاب، زاهدی، خاسویی و…. نوسانات دمای بالا باعث زودتر خراب شدن مضافتی می باشد ولی از لحاظ طعم و مزه بسیار خوشمزه و نرم بودن آن یکی از دلایل تازه بودن آن است.

خرما خاصیت ضد سرطانی دارد باعث بهبود وضعیت دستگاه عصبی می شود، بسیار انرژی زا است و دارای مقدار زیادی پتاسیم، منگنز، منیزیم، مس و ویتامین های B6 و B 2, اسید فولیک و…. می باشد. شما می توانید خرما را به صورت خود خرما یا فرآوری خرما که در زیر به آن اشاره می‌کنیم تهیه و در بازار به فروش برسانید. برخی از اقلام فرآوری خرما: شیره خرما، چیپس خرما، خمیر خرما، قهوه، دمنوش، مربا، لواشک و پنیر خرما

خرید خرما مضافتی بم به قیمت مناسب

خرید خرما مضافتی بم به قیمت مناسب برای خرید خرما مضافتی بم به قیمت مناسب می توان به استان‌هایی که دارای تولید بیشتری خرما دارند و مکان هایی که عرضه مستقیم این محصول به بازار را بر عهده دارند مراجعه کنید. می‌توان با عقد قرارداد خرید مستقیم از باغداران و سردخانه ها خرمای با کیفیت با قیمت مناسب تهیه فرمایید و یا از طریق سایت خرما مضافتی بم را تهیه کنید. 

قیمت خرما مضافتی به نسبت کیفیت بالایی که دارد بسیار ارزانتر است. سخن پایانی ما به دلیل اهمیت غذایی و بسیار مفید خرما می‌تواند به زودی در بازارهای جهانی جایگاه خود را پیدا کنند بیشتر مشکلی که در بحث قیمت فروش خرما تاثیر گذار است بسته‌بندی خوب می باشد. خرما مضافتی بم از قدیمی ترین خرما بسته بندی شده است که نسبت به دیگر بسته بندی خرما مقاوم تر و شیک تر است.