تولید کننده خرما پیارم صادراتی هرمزگان

هر کیلو خمیر خرما یکی از میوه های خوب و شیرین مناطق گرمسیر کشورمان می باشد. تابستان در جنوب کشور انواع مختلفی از خرما برداشت می شود. یکی از بهترین نمونه خرما جنوب، خرما  پیارم است.این محصول به خاطر فواید بسیار زیادی که دارد، همیشه در خانواده های ایرانی در سبد غذایی آن ها وجود دارد.خرما پیارم هرمزگان دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد. تولید کنندگان خرما پیارم صادراتی هرمزگان محصول نخلستان خود را به روش حضوری و غیرحضوری به فروش می رسانند. تولید کننده خرما پیارم صادراتی هرمزگان

5 خصوصیت عمده خرما پیارم هرمزگان

5 خصوصیت عمده خرما پیارم هرمزگانخمیر خرما از دیر باز در بین مردم جنوب کشور یکی از محبوب ترین میوه ها شناخته شده است. با تبلیغات گسترده مردم دیگر مناطق کشور نیز با انواع خرمایی جنوب بخصوص خرمایی پیارم آشنایی پیدا کردند. خرما پیارم یکی از  بهترین خرما برداشت شده در نخلستان هرمزگان است. ۵ خصوصیت خرما پیارم هرمزگان به این صورت می باشد:

  • این خرما ظاهری شکیل و مشتری پسند دارد، به طوری که از آن به عنوان خرمایی مجلسی یاد می کنند‌. بسیار خوش طعم می باشد. به طوری که اندازه هر دانه خرما بین ۲/۵ تا ۵/۵ سانتی متر است.
  • رنگ آن قهوه ای تیره و تا حدودی شکلاتی می باشد.
  • دارای پوست نازک می باشد، به طوری که به گوشت خرما چسبیده است.
  • ماندگاری بالای این محصول باعث شده است، تا افراد آن را در حجم های زیادی خریداری کنند. و تا مدت ها از آن استفاده کنند.
  • این نوع خرما دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. زیرا در آن مقدار فراوانی قند، مواد آلی و پروتئینی لازم برای رشد بدن انسان دارد.

خرما پیارم بیشتر در منطقه حاجی آباد هرمزگان بدست می آید. به خاطر ویژگی های خوبی که دارد، همچون ظاهری شکیل، ماندگاری بالا، ارزش غذایی هر ساله مقادیر قابل توجهی از این محصول به کشور های دیگر صادر می شود. از صادرات این نوع محصول به کشور های اروپایی هر ساله در آمد ارزی خوبی نصیب کشورمان می شود‌

خرید خرما پیارم صادراتی تراریخته

خرید خرما پیارم صادراتی تراریخته اگر قصد خرید خرما را دارید، توصیه ما به شما استفاده از خرما پیارم صادراتی می باشد. برای خرید خرما پیارم صادراتی تراریخته می توان از طریق فروشگاه و نمایندگی های فروش این نوع خرما اقدام کنید. اما اگر فرصت کافی برای سر زدن به این فروشگاه را ندارید. می توانید از روش های جدید تری که در بازار وجود دارد، اقدام به خرید این نوع خرما کنید. فروشگاه اینترنتی ما بهترین خرما پیارم صادراتی تراریخته را به بهترین قیمت و کیفیت عالی به شما عرضه می کند. خرما پیارم تراریخته را از طریق ثبت سفارش در وب سایت ما به راحتی خریداری کنید. و خرید خوب و راحتی را تجربه کنید.