تولید کننده خرما پیارم کرمان درجه یک

امروزه انواع خرمای ایران در اکثر شهرهای جنوبی آن از رشد و رونق تولیدی زیادی برخوردار بوده که تولید کننده خرما پیارم کرمان با بهترین نوع و نیز مناسب ترین قیمت به روش عمده در بازارهای جهانی به صورت درجه یک عرضه می شوند که در نوع خود بسیار حائز اهمیت می باشند.

تولید کننده خرما پیارم کرمان درجه یک

میزان کالری خرما پیارم چقدر است؟

میزان کالری خرما پیارم چقدر است؟

خرمای پیارم کرمان از جمله ارقام تجاری خرمای ایران به شمار می آید و با بهترین قیمت و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می شود. خرمای پیارم نه تنها در استان کرمان بلکه در استان هرمزگان و خوزستان هم کشت و پروش می شود که بسیار پرمصرف و نیز از جنبه صادراتی بالایی برخوردار می باشد.

خرما پیارم در نوع خود دارای انواع گوناگون از جمله خرما مضافتی، شاهانی، استعمران، و دیگر خرماها می باشند که از لحاظ رنگ و شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت و نیز دارای ارزش غذایی و نیز از اهمیت زیادی در درمان انواع بیماری ها موثر می باشند.

میزان کالری خرما پیارم 100 گرم بوده زیرا از میوه های پرکالری و سرشار از انرژی است به طوری که تنها یک واحد کوچک آن نیز کالری فراوانی در خود گنجانده است، همچنین درصد بیشتر کالری خرما از قند موجود در آن می باشد که بر اساس نوع خرما متفاوت است.

همچنین میزان کالری و انرژی خرما پیارم با داشتن انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوان و نیز قند موجود در آن بسیار متفاوت بوده که افرادی که دچار ناراحتی دیابت هستند باید هنگام خوردن در مصرف آن صرفه جویی نمایند.

 خرما سرشار از مواد معدنی است و می تواند بخش زیادی از کالری مورد احتیاج بدن را تامین کند. بسیاری از افراد به دلیل میزان کالری خرما و ارزش غذایی آن از آن استفاده های زیادی می کنند.

خرما درجه یک کرمان تازه و نیز دارای رنگ و طعم بسیار لذت بخش بوده که سرشار از مواد قندی، پروتئینی و دیگر مواد معدنی و مغذی است که در سلامت بدن افراد بسیار مفید و ضروری است.

قیمت فروش خرما پیارم کرمان

قیمت فروش خرما پیارم کرمان

قیمت خرما پیارم به توجه به شرایط آب و هوایی و نیز شرایط منطقه ای از قیمت متفاوتی برخوردار بوده و همچنین علاوه بر این موارد نوع کیفیت، نحوه بسته بندی، نحوه تولید و توزیع، و دیگر موارد می توانند در تعیین قیمت این محصول نقش بسزایی داشته باشند.

همچنین فروش خرما پیارم به روش حضوری توسط نمایندگی ها و مراکز عمده فروشی در ایران با مطلوب ترین کیفیت و نیز با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می شوند که بدین روش ارزانتر می باشد.