خرید خرما مضافتی ایران از باغدار

خرما از میوه های بسیار مقوی و لذیذ می باشد که از گونه های مرغوب آن می توان خرما مضافتی را نام برد. این ماده غذایی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد و برای درمان بیماری های مختلف مفید می باشد. خرید خرما مضافتی ایران از باغدار از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد. این محصول را می توان در صورت نیاز به صورت عمده و کلی تهیه نمود.

خرید خرما مضافتی ایران از باغدار

بهترین نوع خرما مضافتی ایران چیست؟

بهترین نوع خرما مضافتی ایران چیست؟ بهترین نوع خرما مضافتی ایران میوه ای است که در شهرستان بم واقع در استان کرمان کشت می شود. این خرما از کیفیت بالا و ارزش غذایی بسیار بالایی در ایران و جهان بهره مند می باشد. رطوبت این خرما حدود 20 درصد می باشد و در گروه خرماهای تر قرار می گیرد.

این خرما دارای اندازه های درشت است که از رنگ تیره برخوردار بوده و بافت نستا نرمی دارد. خرمای مضافتی پوست صافی دارد و مصرف آن بسیار راحت می باشد. این میوه از بهترین محصولات کشاورزی در ایران می باشد که سهم بالایی در صادرات به دیگر کشورها به خود اختصاص داده است.

این میوه غنی از خواص دارویی و ویتامین ها است و در درمان بیماری های مختلف مانند سرطان و بیماری های قلبی و عروقی تاثیر به سزایی دارد. علاوه بر گوشت آن از هسته خرما برای پخت انواع نان های محلی نیز استفاده می شود.

قیمت خرما مضافتی عمده در بازار

قیمت خرما مضافتی عمده در بازار

قیمت خرما مضافتی عمده در بازار بر اساس بسیاری از عوامل تغییر می‌ کند. این عوامل می ‌تواند شامل کیفیت، نام برند، شرکت سازنده، نوع بسته بندی و نوع فروش می باشد. قیمت ها ثابت نیست و طبق این عوامل به صورت هفتگی و روزانه مشخص می شوند.

شما می توانید برای اطلاع از جدیدترین نرخ ها با فروشندگان مربوطه در این مرکز ارتباط برقرار نمایید. شماره های تلفن در زیر قرار داده شده است که راه ارتباطی ما با مشتریان عزیز می باشد. با استفاده از شماره ها می توان به اطلاعات و ویژگی های کالا دست یافت.

اطلاع از قیمت می تواند خریداران را در خرید سریع یاری کند. شما پس از دریافت قیمت ها و مقایسه آنها با یک دیگر می توانید با توجه به بودجه و درآمد خود به انتخاب هر کدام از آنها دست بگذارید.

تمامی محصولات سفارش شده به سراسر کشور فرستاده می‌ شوند. جهت ارسال این کالا از زمان اندک استفاده می ‌شود تا محصولات در سلامت کامل به دست مشتریان و خریداران عزیز برسد. این محصول انواع بسیار زیادی دارد که هر کدام از این بسته بندی ها نرخ های مخصوص به خود را دارند.