خرید خرما مضافتی بسته بندی صادراتی

خرما مضافتی از بهترین و با کیفیت ترین خرما هایی می باشد که در شهر بم کشت می شود و مصرف بالایی را از آن خود کرده است. این محصول از خانواده خشکبار به شمار می رود و به صورت تازه و خشک مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه خرید خرما مضافتی بسته بندی صادراتی با تناژ بالا انجام می شود زیرا از درجه کیفی زیادی برخوردار است. خرید این محصول به صورت عمده باعث می شود تا قیمت ها نیز کاهش پیدا کنند. 

خرید خرما مضافتی بسته بندی صادراتی

ارزش غذایی خرما مضافتی چقدر است؟

ارزش غذایی خرما مضافتی چقدر است؟ خرما مضافتی از جمله خرماهایی می باشد که خواصی منحصر به فرد دارد، این خرما به خاطر داشتن املاح و مواد مغذی متعدد ارزش غذایی زیادی دارد. هر 100گرم خرما معادل 282 کیلو کالری دارد یا همان انرژی دارد، ارزش غذایی این ماده به میزان کلسیم، آهن، پروتئین، منیزیم، سدیم و … تعیین می شود. پژمان معتقد هستند که هر فرد باید روزانه معادل 5 عدد خرما مصرف کند تا بتواند کالری مورد نیاز روز خود را تامین کرده و بدن سالم تری داشته باشد. 

این خوراکی ارزش غذایی بالایی دارد و از مهمترین خواص آن می توان به فیبر و پتاسیم زیاد اشاره کرد. بالا بودن ارزش غذایی این میوه به صورت خشک نه تنها کم نمی شود بلکه بیشتر هم می شود. این میوه در میان کودکان و بزرگسالان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، خرما تازه و خشک دارای یک خاصیت هستند که همه این خواص ها برای بدن منحصر به فرد و کاربردی هستند. 

فروش خرما مضافتی بسته بندی درجه یک

فروش خرما مضافتی بسته بندی درجه یک خرما مضافتی درجه یک مسلما طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد، فروش خرما مضافتی طی سال های اخیر رونق و رواج زیادی پیدا کرده است، در کل فر وش این محصول با رشد چشمگیری مواجه شده است. فروش این محصول در بسته بندی ها نیز به صورت عمده انجام می شود که برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد. مناسب بودن نرخ ها در این استقبال مصرف کند کان را به ارمغان آورده است. البته بدانید که فروش ها به صورت مستقیم و انلاین هم انجام می شود که مزیت های فراوانی را به همراه خود دارند. 

فروش این محصول به صورت مستقیم کمک می کند تا بدون هیچ گونه واسطه ای از تولید کننده محصول را تهیه کرد، در فروش آنلاین نیز می توان از پرداخت هزینه های گزاف رفت و آمد و ماندن در ترافیک های سنگین معاف شد و هم نمونه ها را از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر مقایسه کرد و پس از انتخاب بهترین نمونه ها و پرداخت مبلغ سفارش آن را درب محل تحویل گرفت.