خرید خرما مضافتی درجه یک عمده

برای خرید خرما مضافتی درجه یک  عمده ، می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت ما اقدام کنید. خرما مضافتی با بهترین کیفیت و طعم عالی با قیمتی فوق العاده و استثنایی به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

خرید خرما مضافتی درجه یک عمده

مشخصات خرما مضافتی درجه یک چیست؟

مشخصات خرما مضافتی درجه یک چیست؟ خرما مضافتی یکی از انواع بسیار پر طرفدار خرما می باشد که به خصوص در ماه رمضان بسیار مصرف می گردد. درخت این نوع خرما بیشتر در بم و شهر های اطرافش پرورش داده می شود و در پایان تابستان نیز برداشت می گردد.

رنگ این نوع خرما مشکی بوده و این رنگ نشان دهنده ی مرغوبیت این خرما می باشد. رنگ این خرما در ابتدا قرمز است و سپس بعد از رسیدن ، به رنگ قهوه ای و مشکی در می آید. خرما مضافتی درجه یک باید کاملا سالم و بدون کرم خوردگی باشد و بار گرفتگی نیز نداشته باشد.

برای نگهداری خرما مضافتی بهتر است آن را در یخچال قرار دهیم و به هنگام مصرف آن را چند دقیقه قبل از استفاده، از یخچال خارج کنیم.

نوع چینش این نوع خرما بسیار مهم است زیرا نوع رسیده ی این خرما بسیار نرم و حساس می باشد و در صورت چیدن بد و فشار زیاد ممکن است له شود و فرم بدی به خود بگیرد.

خرما مضافتی دارای خواص بسیار زیادی می باشد به طوری که توصیه می شود روزانه از این خرما حتما مصرف کنید.

خواص عالی خرما مضافتی:

این نوع خرما حاوی مقادیر فراوانی آهن بوده که به درمان کم خونی و جلوگیری از کم خونی به خصوص به هنگام بارداری کمک می کند.

اگر دچار مشکلات گوارشی و اسهال هستید توصیه می شود روزانه چند عدد خرما مضافتی مصرف کنید تا تاثیر معجزه آسای آن در درمان اسهال را ببینید.

خرما همچنین سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و شما را از انواع بیماری ها در امان نگه می دارد.

آنتی اکسیدان موجود در خرما مضافتی خاصیت ضد سرطانی بسیار خوبی دارد.

خرما مضافتی بسیار انرژی زا بوده و خوردن چند عدد از آن به هنگام صبحانه بسیار شما را پر انرژی می کند. همچنین به هنگام روزه داری توصیه می شود در وقت سحر و افطار خرما مضافتی بخورید تا انرژی تان تامین گردد. 

قیمت عمده خرما مضافتی بسته بندی

قیمت عمده خرما مضافتی بسته بندی برای اطلاع از قیمت خرما مضافتی بسته بندی می توانید به سایت ما مراجعه کنید و در صورت نیاز به کمک با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

خرما مضافتی درجه یک، علاوه بر فروش داخلی دارای صادرات به کشورهای خارجی نیز می باشد.