خرید خرما مضافتی 600 گرمی مروارید سیاه

کشور ما یکی از تولیدکنندگان بزرگ خرما در سطح جهان می باشد که بیشتر از ۴۰۰ نوع گونه مختلف خرما در آن تولید می‌شود. این محصول یکی از بزرگ ترین محصولات صادراتی ایران است. خرما مضافتی یکی از مرغوب ترین انواع خرما ها می باشد. خرید خرما مضافتی 600 گرمی مروارید سیاه با قیمت مناسب در حال حاضر در بازار امکان پذیر است. آیا می دانید چگونه می توان این نوع خرما را از فروشنده آن خریداری نمود؟

خرید خرما مضافتی 600 گرمی مروارید سیاه

مشخصات خرما مضافتی 600 گرمی مروارید سیاه

مشخصات خرما مضافتی 600 گرمی مروارید سیاه یکی از خوش طعم ترین انواع خرمای موجود در جهان خرمای مضافتی است. این محصول از طرفداران بسیار زیادی در بین مردم برخوردار می باشد.

رنگ این محصول در ایده آل ترین حالت مشکی تیره می باشد و رطوبت موجود در آن از ۱۴ تا ۳۶ درصد متغیر است و به همین دلیل خرمای بسیار آبدار و لذیذی است.

شهرستان بم و روستاهای اطراف این شهر همچون جیرفت، بروات و نرماشیر از جمله مکان هایی هستند که خرما در آنها تولید می گردد.

این محصول دارای ارزش غذایی بسیار زیادی بوده و آهن فراوانی در آن وجود دارد که برای درمان کم خونی بسیار مفید است.

این خرما دارای پوست نرمی بوده و نسبت هسته به گوشت در آن بسیار پایین است و چسبندگی پوست به قسمت ‌گوشتی در این خرما ها کم بوده و به همین دلیل می‌توان آن را از خرما جدا نمود.

خرما مضافتی در بسته بندی های 600 گرمی با برند مروارید سیاه در بازار عرضه شده است. میزان یک دستی در این خرما بسیار زیاد بوده و اغلب از دانه های درشتی برخوردار است.

نوع بسته بندی این محصول به گونه ای است که این محصول را از عوامل مخرب محیطی مانند رطوبت یا گرد و غبار به خوبی محافظت می کند و حمل و نقل آن آسان است.

فروش خرما مضافتی به قیمت عمده

فروش خرما مضافتی به قیمت عمده

فروش خرما مضافتی عمده فرصت مناسبی برای خریداران این محصول می باشد تا بتوانند آن را با قیمت عمده و ارزان خریداری نمایند.

فروشگاه های عرضه کننده انواع مختلف خرمای ایرانی و کسانی که به صادرات این محصول به کشورهای همسایه به ویژه عراق یا کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت دارند می توانند از این نوع خرما برای توسعه کسب و کار و صادرات خود استفاده نمایند.

برای خرید این محصول می ‌توانید با مسئول فروش خرما مضافتی ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

خرما مضافتی ۶۰۰ گرمی در بسته بندی های پلاستیکی و زیبا به بازار عرضه شده است و ارسال آن به کلیه نقاط ایران در اسرع وقت به آدرس خریداران امکان پذیر است همچنین ما به کسانی که در مقدار بالا اقدام به سفارش این محصول می ‌کنند آن را با قیمت پایین تری ارائه خواهیم نمود.