خرید خرما پیارم اصفهان با بهترین کیفیت

خرما پیارم اصفهان یک مدل از خرمایی است که اصالت آن به شهرستان حاجی آباد هرمزگان بر میگردد این نوع خرما به دلیل کیفیت بالای آن به عنوان خرمای صادراتی معروف میباشد.

همچنین این خرما توانسته توجه بسیاری از کشور ها را به خود جلب کند،از مشخصات یا ویژگی های آن میتوان یه پوست قهوه ای تیره آن اشاره کرد که وبیشتر قند آن از نوع فروکتوز میباشد.

این خرما باعث میشود عمل متابولیسم را در بدن افزایش دهد و همین یکی از دلایلی میباشد که مشتریان ثابت خود را داشته باشد.درخت این نوع خرما تحمل بالایی دارد و قابلیت کشت در شرایط سخت را دارا میباشد

خرید خرما پیارم اصفهان با بهترین کیفیت

درجه بندی خرما پیارم اصفهان

درجه بندی خرما پیارم اصفهان درجه بندی خرمای پیارم به دلیل این که پوست وگوشت آن به هم چسببده  میباشد وبه راحتی متوان شست  این نوع خرما در مناطق محدودی کشت میشود .

در مناطق جنوب کشور که حتی میتوان گفت در میان سایر نوع خرما ها حرف اول را در دنیا میزند .قیمت خرما پیارم بسیار بالا میباشد،اگر این خرما را قرار است روزانه استفاده کنید باید در دمای اتاق نگهداری کنید اما اگه قرار است طولانی مدت  استفاده شود باید در یخچال نگه داری کنیم.

از این خرما میتوان در تولید شیرینی یا مربا استفاده نمود خرمای پیارم به دلیل داشتن فیبر  به سلامت دستگاه گوارش نیز کمک میکند.

علاوه بر آن خرما حاوی کارتونوئیدها میباشد این ماده مواد رنگی میباشد که پیشتاز ویتامین  A وآنتی اکسیدان میباشد که جلوی ضایعات یا سرطانی شدن پوست را میگیرد

فروش انواع خرما پیارم به قیمت عمده

فروش انواع خرما پیارم به قیمت عمده فروش خرما خشک برنی پیارم به دلیل سهولت در حمل شدن و کیفیت آن باعث شده نظرکشور های همسایه وکشور هدی اروپایی به خود جلب کند.

قبلا جهت صادرات این نوع مدل خرما از بسته بندی های بیست کیلویی کارتن موازی استفاده میشد وبه دلیل بعضی از مشکلات از بسته بندی پنج یا ده کیلویی استفاده میشود برای خرید خرمای پیارم به صورت عمده وبدون واسطه میتوان به بازار باسکول مراجعه نمود.

در مورد این خرما میتوان گفت قابل رقابت با خرما های کبکاب و مضافتی که از خرماهای رایج در بازار هستند اشاره  نمود خرمای پیارم نسبت به خرماهای رایج در بازار رطوبت کمتری دارد وکاملا بودن شیره میباشد که همین دلیلی بر ماندگاری بالا میباشد

یکی از دلایلی که باعث میشود قیمت خرمای پیارم بالا باشد سطح زیر کشت آن که این خرما کم برداشت میشود به طوری که باردهی خرما پیارم بین ۸ تا ۱۰ سال میباشد.

با استفاده از بازار عمده باسکول میتوانیم به هزاران فروشنده عمده خرما پیارم دسترسی داشته باشیم که میتونیم بهترین قیمت عمده را در آنجا پیدا کنیم.