خرید خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان

خرید خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان خرید مقرون به صرفه و اقتصادی به شمار می رود؛ چرا که قیمت این محصول نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب بوده است. مسئله قیمت محصول پس از مولفه کیفیت کالا مهمترین مسئله ای است که مشتریان و خریداران در هنگام خرید به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند و تمامی افراد سعی در خرید کالایی با کیفیت و با قیمت مناسب را دارند.

خرید خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان

مشخصات خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان

مشخصات خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان با اطلاع از مشخصات خرما پیارم حاجی آباد هرمزگان قطعا شما هم یکی از مشتریان و خریداران دائمی این محصول خواهید شد. از مشخصات بارز این محصول می ‌توان به مزه شیرین آن اشاره کرد این نوع خرما نسبت به دیگر انواع خرمای موجود در بازار دارای شیرینی بسیار زیادی بوده و همین امر سبب شده که افراد زیادی متقاضی خرید آن نیز باشند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به این موارد اشاره کرد که خرما پیارم دارای گوشت و پوستی به یکدیگر چسبیده می باشد و پوسته آن از گوشت جدا شدنی نیست و همین امر سبب شده تا این کالا دارای ظاهری زیبا و بازار پسند باشد.

رنگ پوسته این کالا قهوه ای تیره می باشد و همچنین دارای دانه های یکدست و درشت بوده تولید کنندگان تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند محصولی کاملا بهداشتی و سالم را که عاری از هرگونه گرد و غباری است را تولید و به بازار عرضه نمایند.

فروشنده خرما پیارم حاجی اباد بسته بندی

فروشنده خرما پیارم حاجی اباد بسته بندی فروشنده خرما پیارم بسته بندی از درآمد حاصل از فروش این کالا بسیار راضی و خرسند می باشد و معتقد است که با فروش این محصول کسب و کارش رونق گرفته و درآمد او به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

این محصول با بسته بندی های متنوع و در وزن‌ های گوناگون در بازار وجود دارد که افراد می ‌توانند با توجه به نیاز خود این محصول را در هر وزنی که می خواهند خریداری کنند. به طور مثال بسته های خرما شامل بسته ۵۰۰ گرمی، ۷۵۰ گرمی، ۱ کیلوگرمی و ۲ کیلوگرمی می باشد.

اگر شما قصد خرید عمده و کلی این کالا را دارید بهتر است به صورت مستقیم به تولید کنندگان ما مراجعه کنید تا بتوانید با حذف واسطه ها که تاثیر بسیار زیادی در افزایش قیمت محصول دارند خرید مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید. با خرید مستقیم می توانید از پرداخت برخی هزینه‌ های اضافی مانند هزینه حمل و نقل محصول و هزینه نگهداری کالا در انبار معاف شوید که این امر در نهایت به نفع شما می باشد.