خرید خرما کلوته بسته بندی جیرفت

خرید خرما کلوته بسته بندی جیرفت از طریق همین سایت انجام می شود خریداران محترم می توانند برای خرید این محصول از طریق همین سایت اقدام کنند. برای خرید خرما کلوته کافی است تا مشتریان با کارشناسان فروش سایت تماس برقرار کنند و این محصول را به میزان دلخواه سفارش دهند. خرما کلوته از بهترین و با کیفیت ترین انواع خرما تولید ایران است که به کشور های خارجی نیز صادر می گردد. 

خرید خرما کلوته بسته بندی جیرفت

آنچه باید درباره خرما کلوته بدانید

آنچه باید درباره خرما کلوته بدانید

این خرما از خرما های مرطوب ایران است که در بخش های مرکزی کشور مانند جیرفت و کرمان تولید می شود. خرما نرسیده کلوته به رنگ قرمز می باشد. اما در زمان رسیدن به رنگ قهوه ای تغییر رنگ می دهند. این محصول از جمله خرما های مرغوب و پرطرفدار می باشد که از نوع صادراتی نیز به شمار می رود. 

نخل خرما کلوته که به آن خرما کلیته یا کریته نیز می گویند، بسیار بلند است و محصول بسیار زیادی دارد. این نوع خرما دارای شیره متوسطی است. از این رو بسیار موردپسند همگان قرار می گیرد و در صورت مصرف دل مصرف کنندگان را نمی زند. 

خرما کلوته در ماه رمضان بسیار پرفروش است و برای وعده افطار بسیار مناسب می باشد. خرما سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مختلف می باشد که مصرف آن باعث افزایش قدرت یادگیری و تقویت حافظه می شود. 

از دیگر مزایای مصرف خرما می توان به گرم مزاج بودن آن اشاره کرد. بنابراین بسیار مناسب استفاده افراد سرد مزاج می باشد و به تعدیل طبع آن ها کمک می کند. 

فروش خرما کلوته بسته بندی صادراتی

فروش خرما کلوته بسته بندی صادراتی

فروش خرما کلوته صادراتی به صورت فله و بسته بندی انجام می شود. نوع بسته بندی این محصول از نظر بهداشتی در درجه بالایی قرار دارد اما قیمت نوع فله ای ارزان تر و به صرفه تر است. 

بر روی بسته بندی این محصول شرایط کامل محصول از جمله تاریخ تولید و تاریخ انقضا، شرایط نگهداری، شرکت تولید کننده، وزن محصول و … شرح داده می شود تا خریداران با آگاهی کامل به خرید محصول بپردازند. 

فروش این محصول به صورت کلی و جزئی انجام می شود. فروش کلی باعث می شود قیمت هر کیلوگرم خرما برای مصرف کنندگان بسیار ارزان تر و به صرفه تر شود. هم چنین باعث می شود مشتریان در یک مرتبه خرید به خرما بیشتری دسترسی داشته باشند و نیاز طولانی مدت خود را تامین نمایند. 

تولید کنندگان این محصول را به کشور های همسایه مانند کویت، پاکستان، ترکیه و سایر کشور های خاورمیانه ارسال می کنند. بنابراین این محصول از شهرت جهانی و بین المللی برخوردار است.