خرید و فروش عمده خرما وارداتی

خرید و فروش عمده خرما وارداتی های درجه یک در نهایت کیفیت و طعم لذیذ آماده خدمت گزاری به شما با بهترین روش ها می باشد. خرما های وارداتی خرما هایی هستند که مردم ایران آن را می خواهند ولی به دلایل مختلف در خود کشور ایران آن خرما موجد نیست از این رو به خرما های موجود در کشور های دیگر پناه می بریم . خرما جزو آن دسته از میوه های خوشمزه ای است که در هر فصل از سال لذت واقعی خودش را حفظ می کند شاید برایتان سوال باشد بپرسید چطور ؟ خرما چون طبع گرمی دارد طبیعتا باید در زمستان و فصول سر سال مورد مصرف قرار بگیرد اما این خرما در تابستان هم مشتریان پر و پا قرص خودش را دارد.

همه ارقام خرما در ایران تولید می شود و یکی از کشور های خرما های تولیدی، کشور ایران است. همه ارقام خرما در ایران مصرف بسیار بسیار زیادی دارند و ایران در سال‌ های اخیر توانسته است تا حدودی در بازار های جهانی نیز فروش مناسبی داشته باشد. شکل ظاهری کلی خرما ها کشیده و دارای نوکی باریک است. این در حالت کلی است نه تک به تک ارقام. زادگاه همه خرما های تولیدی در ایران جنوب کشور مخصوصا جنوب غربی است.

انواع خرمای ایرانی

  • خرمای مرطوب مثل خرما مضافتی، خرما ربی، خرما کبکاب و…
  • خرمای نیمه خشک مثل خرما شاهانی ،خرما استعمران و…
  • خرمای خشک مثل خرما پیارم ، خرما رژیمی ، خرما کلوته و…

خرما به دلیل داشتن ویتامین هایی همچون ویتامین A برای تقویت بینایی نیز بسیار مناسب است.  جالب است بدانید خرما ها همگی با هم ویژگی های مشابهی دارند و تاثیر همه آن ها تقریبا یک هدف واحد است . کسانی که ه سلامتی خودشان اهمیت می دهند در تلاش اند روز به روز دنیا را به جایی بهتر تبدیل کنند از این رو شایسته ی قدردانی اند.