خرید و فروش مستقیم خرما مضافتی

خرید و فروش مستقیم خرما بهبهان در خدمت شما می باشد. بسیاری از ما روزانه از میوه ای خوشمزه و لذیذ به نام خرما استفاده می کنیم که انواع بسیاری دارند و هرکدام محصول متفاوت استانی هستند، یکی از این خرماها ، خرما مضافتی است که محصول استان کرمان به ویژه در شهرستان بم تولید می شود جزو آن دسته از خرماهای نرم و خشک است و از گوشتی ترین خرماها است. رنگ این خرما هر چقدر که مرطوب باشد تیره تر است و در مناسب ترین حالت به رنگ مشکی نزدیک است طبع و خصلت این خرما گرم است از این رو برای کسانی که طبع سردی دارند می تواند دارویی موثر باشد. این خرما ارزش غذایی بالایی دارد و دارای فراوانی پتاسیم است و برای درمان اسهال شناخته شده است از هر ۱۰۰ گرم این خرما ۱۶۰ کالری انرژی وجود دارد. به دلیل پایین نیامدن قند بدن معمولا ورزشکاران از این محصول در هنگام تمرینات استفاده می کنند.

خاصیت های خرما مضافتی

  • برای کاهش کلسترول و درمان یبوست مفید است
  • خوردن این خرما با ناشتا و شکم خالی کرم معده را از بین می برد
  • برای اکسیر جوانی معرفی شده است و دارای ویتامین C می باشد

این خرما ربی دلگان را علاوه بر نگهداری آن در یخچال می توان در هوای آزاد نیز نگه داشت اما مناسب تر این است که در یخچال نگهداری شود حدود سه ساعت قبل از مصرف آن را از یخچال خارج کنید. جالب است بدانید سالیان سال از این میوه در هندوستان و خاورمیانه برای غذا استفاده می کردند و برای کسانی که دچار کم خوابی یا بی خوابی هستند بسیار موثر است و در ماه مبارک رمضان بیشتر روزه داران از آن استفاده می کنند و سیستم بدن را تقویت می نماید.
همکاران ما با خرید و فروش اینترنتی این محصول در خدمت مشتریان خود هستند و باکیفیت ترین و مرغوب ترین خرماها را عرضه می کنند.