سفارش خرما پیارم بسته بندی صادراتی

امروزه خرما پیارم در اکثر شهرهای جنوبی ایران از تولیدات و نیز رشد اقتصادی و صادراتی زیادی برخوردار است که خرما پیارم بسته بندی شده با بهترین کیفیت و نیز مرغوب ترین درجه و هم چنین نازلترین قیمت در بازار عرضه می شود که دارای جنبه صادراتی بالایی می باشد.

برای سفارش این محصول عمده به روش مستقیم و نیز با حذف واسطه ها می توان از طریق سایت اینترنتی آن در دنیای مجازی اقدام نمود.

سفارش خرما پیارم بسته بندی صادراتی

مشخصات خرما پیارم بسته بندی صادراتی

مشخصات خرما پیارم بسته بندی صادراتی


خرما پیارم یکی از انواع خرماهای صادراتی در کشور محسوب می شود که با توجه به خواص گرمی که دارد از ارزش غذایی و دارویی بالایی برخوردار می باشد که در انواع بسته بندی های متنوع غذایی با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش مستقیم به اکثر کشورهای خارجی از قبیل عراق، افغانستان، پاکستان، عربستان، آذربایجان و دیگر کشورها صادر می شود.

از مشخصات و ویژگی های بارز خرما  بسته بندی پیارم صادراتی، می توان به نوع کیفیت بالای آن اشاره نمود و همچنین دارای پوستی نازک به رنگ قهوه ای تیره است که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و جذاب و نیز گوشت و پوست این نوع خرما کاملا به هم چسبیده می باشد که بسیار لذت بخش و خوشمزه و خوش طعم است که این عوامل مهم سبب شده  توجه و اعتماد بازارهای خارجی را  برای خرید به این محصول جلب نماید.

فروش خرما پیارم با هسته خوزستان

فروش خرما پیارم با هسته خوزستان

خوزستان یکی از بزرگترین استان های تولید خرما ایران محسوب می شود که به دلیل شرایط آب و هوایی و نیز منطقه ای و همچنین خاک حاصلخیز بخش اعظمی از خرماهای داخل و خارج کشور را تامین می نماید که از جنبه دارویی و صادراتی بالایی در نوع خود برخوردار می باشد که دارای مشتریان خاصی است.

همچنین فروش خرما پیارم که یکی از انواع خرماهای اصیل ایرانی محسوب می شود  و نیز در مناطق مختلفی از کشور از تولیدات زیادی برخوردار می باشد را می توان از طریق سایت اینترنتی و به صورت آنلاین خریداری نمود.

شرکت های تولیدی برای این که از سود زیادی برخوردار شوند سایت اینترنتی معتبری در دنیای مجازی ایجاد نمودند تا بتوانند با اهداف کلی خود جهت رقابت بین دیگر شرکت ها و برندها و نیز محصولات با کیفیت خود محصولاتی را در بازار عرضه نمایند که هم سبب سود فراوان و کیفیت برتر محصول و هم دارای مشتریان زیادی شوند.

ضمنا خرما پیارم خوزستان با هسته دارای خواص و کاریرد زیادی است که از خواص منحصر به فرد آن می توان به وجود انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی از جمله: کلسیم، پتاسیم، منگنز، آهن، سرب و غیره اشاره نمود که بسیار ارزشمند و نیز در درمان انواع بیماری ها و نیز طب سنتی بسیار پر کاربرد می باشد.