شرکت تولید خرما ربی ایرانشهر

خرما در طبس ربی ایرانشهر یکی از ارقام ممتاز است که کیفیت مطلوب و طعم منحصر به فرد آن نظر بسیاری را در بازارهای داخلی و خارجی به خود جلب نموده است. این خرما به دلیل خشک بودن ماندگاری بیشتری دارد و خریدار می تواند با اطمینان از تازگی آن را تهیه کند و شرکت تولید کننده این محصول را به صورت بسته بندی شده و در اوزان مختلف وارد بازار می کند.

شرکت تولید خرما ربی ایرانشهر

تفاوت خرما ربی با خرما پیارم چیست؟

تفاوت خرما ربی با خرما پیارم چیست؟خرما خاصویی 1401 دارای کیفیت بالایی می باشد که از پوست نازک، شفاف و براقی برخوردار بوده و میوه آن بزرگ، قرمز و مشکی نیز می باشد. ماندگاری بیشتری داشته چون دارای رطوبت کمتری می باشد به همین دلیل براحتی می توان آن را انبارداری و حمل و نقل کرد.

خرمای ربی بسیار خوشمزه با شیرینی زیادی است که دارای رطب و خرمای پرطرفداری در بازارهای داخلی و خارجی می باشد، ولی خرمای پیارم فقط در هرمزگان برداشت می شود. جزء ارقام تجاری نیز محسوب می شود که حتی در دیگر کشورها نیز نمی روید و تنها در همین منطقه از ایران کشت می شود و صادرات بالایی را نیز به خود اختصاص داده است.

خرمای پیارم دارای رنگ قهوه ای تیره است و گوشت و پوست آن به هم چسبیده می باشد و با نام عروس خرمای ایران شناخته شده است و قیمت های بالاتری دارد. این دو خرما از نظر شکل و ظاهری مانند هم هستند و از نظر میزان قند نیز شبیه هم می باشند به همین دلیل برای افراد مبتلا به قند مفید هستند.

خرید خرما ربی ایرانشهر صادراتی

خرید خرما ربی ایرانشهر صادراتی خرید خرما ربی صادراتی ایرانشهر به وفور انجام می شود چون این خرمای خوشمزه طرفداران زیادی دارد و به دلیل رطوبت کمی که دارد در فصول مختلفی می توان آن را خرید کرد. چون ماندگاری آن زیاد است، همچنین نگهداری درست آن نیز در کیفیت محصول نقش موثری داشته است.

لذا در حین خرید خرما ربی بهتر است به کیفیت آن توجه نمود چون یک خرمای تازه دارای ظاهری نرم و لطیف بوده و طعم آن نیز طبیعی و شیرین است. همچنین باید توجه کرد که طعم ترشی در آن دیده نشود و مواد زائد و شکرک در بسته آن وجود نداشته باشد.

در خرما ربی بسته بندی شده باید میوه خرما جدا جدا باشد و بر روی هم پرس نشده یا له نشده باشد و داشتن کمی رطوبت در آن به کیفیت خرما خواهد افزود. خرما از خواص و ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و بسیار پر انرژی می باشد و به همین دلیل خریداران زیادی دارد و لذا مصرف آن به تمام سنین توصیه می شود.