شرکت خرما مضافتی درجه یک بم

خرما یکی از بهترین نوع میوه در مناطق گرمسیری کشور می باشد. دارای خواص درمانی بسیار زیادی برای انسان می باشد. خرمایی مورد نیاز مردم در  استان های جنوب کشور، تامین می شود. یکی از خرما معروف استان کرمان خرمای مضافتی بم است. که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. شرکت خرما مضافتی درجه یک بم  با استفاده از روش های مختلفی همچون حضوری و غیر حضوری اقدام به عرضه و پخش این محصول در بازار میوه و تره بار می کند. ‌

شرکت خرما مضافتی درجه یک بم

آشنایی با شرایط نگهداری خرما مضافتی

آشنایی با شرایط نگهداری خرما مضافتی خرمایی مضافتی یکی از خوشمزه ترین نوع خرمایی تولید شده در شهر بم کرمان می باشد. که به خاطر نرم بودن آن می توان از آن به عنوان یک نوع رطب استفاده کنید‌.
 با توجه به ویژگی های بسیار زیادی که این نوع خرما دارد و ارزش غذایی فراوانی که دارد، همیشه در بین خانوارهای ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
 بطوریکه بیشترین مصرف آن در ماه مبارک رمضان می باشد. علت آن نیز به خاطر بافت نرمی که دارد، می باشد. با این حال این نوع خرما به خاطر رطوبتی که دارد، دارای شرایط نگهداری خاصی می باشد. که شرایط نگهداری خرما مضافتی بم به این صورت می باشد:

  • این نوع خرما به خاطر رطوبتی که دارد باید تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد، در سردخانه های مجهز نگهداری شود. بعد از خریدن این محصول باید آن را در یخچال نگهداری کنید.
  • رطوبت این خرما بین ۱۴ تا ۳۶ درصد می باشد. بنابراین جز خرم  نرم می باشد. بنابراین در بسته های کوچک روانه بازار می شود‌ به طوری که فقط باید دو ردیف خرما بر روی هم قرار گیرد تا باعث له شدن خرما نشود‌
  • حتی هنگام حمل به نقاط دیگر نیز بسته بندی های خرما را نباید حجم زیادی از آن ها را روی هم قرار دهید.
  • اکثر خرما تولیدی در کشور را می توان در دمای آشپزخانه نگهداری کنید اما این نوع خرما را حتما بعد از خرید باید در یخچال نگهداری کنید.
  • حسن خوبی که این نوع خرما دارد، این است، که به راحتی می توان پوست آن را بگیرد. حتی می توان با آب سرد آن را شستشو دهید.

خرید انواع خرما مضافتی درجه یک بم

خرید انواع خرما مضافتی درجه یک بم برای خرید انواع خرما مضافتی درجه یک بم می توان از روش های رایج در بازار استفاده کنید. اگر زمان کافی دارید می توانید از فروشگاه و نمایندگی های معتبر فروش این نوع خرما، این نوع محصول را تهیه کنید‌.

اما با استفاده از روش های دیگر خرید نیز توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. هم با آن انواع مختلفی از این محصول آشنا بشوید، پیشنهاد ما به شما برای خرید خرما مضافتی استفاده از فروشگاه اینترنتی و آنلاین ما می باشد. خرید از این فروشگاه مناسب کسانی است، که برای وقت و پول خود ارزش قائل هستند.