شرکت خرما کلوته صادراتی درجه یک

شرکت خرما کلوته صادراتی درجه یک با تمام توان و تلاش خود سعی می کند محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد، علاوه بر این محصول را در بسته بندی های متنوعی عرضه می کند تا مشتریان مطابق با بودجه و نیاز خود آن را تهیه کنند. خرما کلوته یکی از مهم ترین ارقام صادراتی می باشد و به رنگ قهوه ای کم رنگ و پر رنگ است و جزو گروه خرما های نیمه خشک محسوب می شود.

شرکت خرما کلوته صادراتی درجه یک

ضرورت صادرات خرما کلوته چیست؟

ضرورت صادرات خرما کلوته چیست؟

ضرورت صادرات خرما کلوته به خاطر کیفیت و طعم فوق العاده آن می باشد که باعث شده ارزآوری خوبی نصیب کشور شود علاوه بر این صادرات می تواند باعث افزایش تولید و زمینه اشتغال برای بسیاری از جوانان را فراهم می کند.

این نمونه محصول همانند تمام ارقام خرما ها خاصیت های فراوانی دارد و همین باعث شده تولید، فروش و خرید آن به طور چشمگیری افزایش یابد به همین منظور ما در این جا سعی کرده ایم به طور خلاصه برخی از این خاصیت ها را برای شما شرح دهیم:

  • منبع فیبر می باشد و می تواند از یبوست جلوگیری کند.
  • برای سلامت قلب فوق العاده می باشد علت این امر به دلیل وجود آنتی اکسیدان است که از آترواسکلروز جلوگیری می کند.
  • فاقد کلسترول می باشد و همین باعث شده خرید و مصرف آن به کنترل کلسترول کمک کند.
  • منبع مس، منیزیوم، سلنیوم، منگنز و ویتامین کا می باشد و همین سبب شده برای سلامت استخوان ها مفید باشد و بتواند به طرز معجزه آسایی از پوکی استخوان جلوگیری کند.
  • منبع پتاسیم می باشد به همین دلیل برای تنظیم فشار خون فوق العاده است.
  • برای افزایش باروری و سلامت جنسی مفید است.
  • خرید و مصرف منظم خرما باعث می شود از بیماری های نورودنژراتیک جلوگیری شود.

فروش خرما کلوته صادراتی بسته بندی

فروش خرما کلوته صادراتی بسته بندی

فروش خرما کلوته صادراتی بسته بندی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شود و همین می تواند هر خریداری را مجذوب کند تا بتواند با کمترین هزینه مرغوب ترین و خوش طعم ترین خرما را تهیه کند، علاوه بر این وجود بسته بندی های متنوع باعث می شود تا مشتریان بتوانند مطابق با نیاز و بودجه خود محصول را تهیه کنند.

خرما کلوته که به آن کلیته هم می گویند یکی از پرفروش ترین محصول در بازار های داخلی و خارجی می باشد و در کرمان کشت می شود، زمان کاشت نخل کلیته تیر ماه است و زمان برداشت آن اواسط مرداد ماه می باشد و زمانی که میوه آن به مرحله خارک می رسد سبز رنگ می باشد و با گرم شدن هوا رنگ آن قرمز می شود و زمانی که به خوبی برسد رنگ آن به قهوه ای پر رنگ و کم رنگ تغییر پیدا می کند و اندازه آن درشت و کشیده می باشد.