شرکت فروش خرما ربی درجه یک ایوان

شرکت ایوان با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته شستشو و کارشناسان تغذیه، خرما ربی درجه یک را به صورت عمده و به صورت بسته بندی های استاندارد تهیه و پس از ضد عفونی کردن و کنترل کیفی محصول آن را به فروش می رساند. این شرکت محصولات خود را بیشتر جهت فروش به کارخانجات تولید کیک و کلوچه، بستنی، قنادی ها معرفی می کند.

شرکت فروش خرما ربی درجه یک ایوان

بهترین مرکز تولید خرما ربی درجه یک

بهترین مرکز تولید خرما ربی درجه یک استان سیستان و بلوچستان به عنوان بهترین مرکز تولید خرما ربی درجه یک در بین بازار های داخلی و خارجی شناخته می شود که با داشتن نشان ثبت جهانی بهترین و با کیفیت ترین خرما ربی را تولید می کند و با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید.

خرما ربی سیستان از ویژگی ها و خواص مفیدی برخوردار است که بسیار پرآوازه شده است. از خصوصیات خرما ربی می توان شکل کشیده و بلند، هسته کوچک و رنگ قهوه ای پر رنگ آن را نام برد. این خرما از انواع خرما های نیمه خشک می باشد که در عین شیره زیاد ولی رطوبت کمی دارد و جزء زودرس ترین خرما های ایران شناخته می شود. 

یکی از مزیت های خرما ربی سیستان، قابلیت نگهداری آن خارج از یخچال و سردخانه می باشد به طوری که حدود یک سال می توان آن را در دما و شرایط مطلوب نگهداری کرد. در بسیاری از زمین های زراعی استان سیستان خرما ربی کشت می شود که بعد از شستشو  و زدودن گرد و غبار دوباره خشک می شوند و جهت عرضه بسته بندی می گردند.

خرما ربی سرشار از مواد مغذی، سلنیوم، کلسیم، منگنز می باشد از این رو برای تولید انواع شیره خرما، قند خرما، انواع لواشک شیرین خرما، انواع کلوچه، کیک و شیرینی استفاده می شود و گزینه مناسبی برای صادرات می باشد؛ زیرا در عین سطح کیفی بالا، قیمت ارزانی دارد. این خرما به عنوان میان وعده برای کودکان بسیار مناسب است؛ زیرا به دلیل دارا بودن کلسیم سبب استحکام استخوان ها می شود.

خرید خرما ربی درجه یک صادراتی

خرید خرما ربی درجه یک صادراتی همان طور که می دانید خرما ربی صادراتی از کیفیت بالا و قیمت ارزانی برخوردار است به همین دلیل از خرید بالایی دارد.خرما ربی در بازار های داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد از این رو بازار صادراتی خوبی دارد.

خرما ربی از تمام استاندارد های بهداشتی جهت صادرات برخوردار است. در صورت تقاضا و درخواست خرما از کشور های خارجی، صادرات افزایش می یابد در نتیجه بازار خرید خرما ربی پر رونق می گردد. خرید خرما ربی صادراتی، از طریق صفحات مجازی امکان پذیر است که با پذیرش و ثبت سفارشات در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسبی صادر می شود.