صادرات خرمای بدون هسته به اروپا

خرما دارای انواع تجاری و صادراتی زیادی در ایران می باشد. جهت صادرات انواع خرمای بدون هسته کافیست با ما در ارتباط باشید.
میوه ی خرما شهرتی جهانی دارد و دارای خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی می باشد. خرما سرشار از پتاسیم، منیزیم، پروتئین های گیاهی و قند می باشد. خرمای بدون هسته یکی از ارقام صادراتی و درجه یک محصول خرما به شمار می آید که در اروپا نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. خرمای بدون هسته به دلیل سهولت در مصرف به راحتی توانسته توجه بازارهای جهانی را به خود معطوف نماید.
هسته خرما همچون میوه خرما دارای خواص دارویی و درمانی زیادی می باشد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. از پودر هسته خرما در درمان بیماری ها، غنی سازی خوراک دام و طیور و غنی سازی مواد غذایی مصرفی استفاده می شود.

صادرات خرمای بدون هسته

از این رو با فرآوری محصول خرما به صورت صادرات خرمای بدون هسته و همچنین استفاده از فرآورده های هسته خرما علاوه بر اشتغال زایی و ایجاد شغل برای جوانان ایران زمین میتوانیم بر شهرت این میوه بهشتی بیافزاییم که این امر سودآوری بسیار زیادی هم برای کشاورزان و هم برای اصناف این حوزه به همراه خواهد داشت.
خرمای بدون هسته مصارف گوناگونی دارد، علاوه بر مشتری پسندی از این محصول برای تهیه انواع دسر، شیرنی، شکلات و نان خرمایی استفاده می شود.
انواع خرمای بدون هسته با کیفیتی مثال زدنی جهت صادرات در بسته بندی های مختلفی اعم از بسته بندی بصورت کارتنی و پلاستیکی به بازار عرضه میگردد.
مفتخریم در این مرکز انواع خرمای مرغوب و باکیفیت را در انواع بسته بندی های مختلف به مشتریان عرضه نماییم.
منبع: بازار خرما ایران