صادرات خرما پیارم خوزستان با بهترین کیفیت

صادرات خرما پیارم خوزستان با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. به خاطر همین توانسته ارزآوری خوبی را نصیب کشور کند و به ایجاد اشتغال کمک فراوانی کند. این نمونه خرما در استان هرمزگان کشت می شود و به خاطر طعم و کیفیت بالای که دارد بهترین رقم خرما محسوب می شود و توانسته بازار صادراتی خوبی را کسب کند.

صادرات خرما پیارم خوزستان با بهترین کیفیت

آنچه باید درباره خرما پیارم خوزستان بدانید

آنچه باید درباره خرما پیارم خوزستان بدانید

خرما پیارم خوزستان رنگ قهوه ای تیره و پوست نازکی دارد و گوشت و پوست آن به روی به هم چسبیده اند. این محصول شکل ظاهری زیبای دارد به خاطر همین بازار پسند می باشد. خاصیت های فراوان این محصول باعث شده خرید آن در بازار داخلی و خارجی افزایش یابد که ما در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • قند این نوع خرما از نوع فروکتوز می باشد به خاطر همین به سرعت تبدیل به سوخت و ساز می شود و هیچ گونه خطری برای افراد دیابتی ایجاد نمی کند.
  • این خرما به دلیل این که فیبر دارد می تواند از یبوست جلوگیری کند. 
  • با خرید و مصرف این محصول می توانیم به سلامت قلب خود کمک کنیم چون دارای آنتی اکسیدان می باشد و می تواند از آترواسکروز جلوگیری کند که این مانع از لخته شدن خود می شود و به سلامت قلب کمک می کند.
  • برای کاهش کلسترول و استرس اکسیداتیو فوق العاده می باشد.
  • این محصول دارای مس، منیزیوم، سلنیوم و ویتامین کا می باشد که برای سلامتی استخوان ها فوق العاده است.
  • این خرما منبع پتاسیم می باشد و برای کاهش قند خون فوق العاده است.
  • برای باروری و سلامت جنسی بی نظیر می باشد.

شرکت پخش خرما پیارم صادراتی

شرکت پخش خرما پیارم صادراتی

شرکت پخش خرما پیارم صادراتی تمام توان و تلاش خود را انجام می دهد تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد و بتواند به حفظ خود در بازار کمک کند. شرکت پخش کننده، محصول را در بسته بندی های متنوعی عرضه می کند تا مشتریان مطابق با نیاز و بدجه خود بتوانند محصول را تهیه کنند. شما با خرید و مصرف این میوه خوشمزه می توانید به عملکرد ایمنی بدن خود کمک فراوانی کنید. کسانی که کم خون هستند باید حتما از این محصول خریداری کنند تا بتوانند به گردش خون در بدن خود کمک کنند. که این باعث افزایش رشد مو هم می شود.

تحقیقات فراوان نشان می دهد که مصرف این میوه می تواند از زوال عقل و آلزایمر در دروان کهنسالی جلوگیری کند. خرما پیارم همانند دیگر ارقام منبع ویتامین آ می باشد و می تواند از شب کوری جلوگیری کند. همان طور که قبلا اشاره کرده ایم این محصول منبع فیبر می باشد و می تواند از هموروئید خانم های باردار جلوگیری کند.

با توجه به خاصیت های بی بدیلی که از این محصول بیان کرده ایم مصرف آن می تواند برای سلامتی فوق العاده باشد. به خاطر همین توصیه می کنیم حتما از این محصول خرید کنید و در برنامه غذایی خود استفاده کنید.